Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäringen 2025, vad tror ni?

Grattis!

Jag får 18tkr tillbaka trots att det varit högre ränta och tyvärr fått på mig fler skitlån. Fick 18tkr tillbaka även förra året, fast mindre ränta och mindre lån, så något säger att det lite för lite i år. Hur kan man kontrollera att det är rätt ränta som har rapporterats till Skatteverket från alla dessa skitlån? För på vissa står att man endast betalat typ 50kr jag kan inte heller se vissa lån som jag har vara med på listan för ränteavdragen

Jag får 18tkr tillbaka trots att det varit högre ränta och tyvärr fått på mig fler skitlån. Fick 18tkr tillbaka även förra året, fast mindre ränta och mindre lån, så något säger att det lite för lite i år. Hur kan man kontrollera att det är rätt ränta som har rapporterats till Skatteverket från alla dessa skitlån? För på vissa står att man endast betalat typ 50kr jag kan inte heller se vissa lån som jag har vara med på listan för ränteavdragen
Du kan ringa dom som inte rapporterat och få uppgifter. Så kan du själv ändra det i deklarationen som @LånaUtanPapper beskrivit i tidigare inlägg.

Jag fick betala 30,000kr å då har jag skattejämka med ett avdrag på 11% på lönen ist för föregående år då drog dom 22%
hur kan det vara sådan skillnad
Och när är sista inbetalning för kvarskatt

Jag fick betala 30,000kr å då har jag skattejämka med ett avdrag på 11% på lönen ist för föregående år då drog dom 22%
hur kan det vara sådan skillnad
Och när är sista inbetalning för kvarskatt
November tror jag

Jag har betalat 51958 i ränta och fått tillbaka 12250 .Förra året hade jag 34 000 underskott och fått samma summa så jättekonstigt.

Hur ska jag veta hur mycket ränta jag betalat på mina lån förra året när jag haft utmätning? Verkar vara bra komplicerar d här. Verkar vara mycket som inte är inrapporterat till Skatteverket när jag kollar på deklarationen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp