Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
skatteåterbäring
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oregistrerade" data-source="post: 14455"><p>Loggade in och såg att man har registrerat min signering av deklarationen EFTER den 2:a maj, dvs försent för att kunna få ut pengarna innan midsommar.</p><p></p><p>Bakgrunden till detta detta var att jag först signerade deklarationen i mitten av april men när jag loggar in den 4 maj via mobilappen får jag ett meddelande om att en aktör skickat in nya Ränteuppgifter den 3 maj och att jag uppmanas kolla upp detta och godkänna det och deklarationen på nytt, vilket jag gör. </p><p></p><p>Det ser nu ut som att jag deklarerat EFTER andra maj vilket självklart skapar en stor oro för mig då jag 1. Nekades tidigare utbetalning pga att jag saknade skuldsaldo hos fogden. 2. Verkligen behöver dessa pengar för att lösa min situation.</p><p></p><p>Vid kontakt med Skatteverket var svaret - Vi kan inte se om du deklarerat innan den andre maj utan din kvittens säger 4 maj, men handläggaren lär säkert se detta. Har du kvar din gamla kvittens mm. Denne tyckte öven det var konstigt att man från skatteverket sida tillät att denna sena förändring av Ränteuppgift från aktören sida. Mer info fick jag inte...</p><p></p><p>Detta har jag inte MEN handläggaren som nekade mig förskott har den då jag skickade med den i ansökan. </p><p></p><p>Så min fråga! </p><p></p><p>Finns det någon som fått pengar innan midsommar trots att ni enligt Skatteverket lämnat in försent? Kan tillägga att jag inte mottagit något förfrågan på varför jag lämnat in försent eller meddelande av straffavgift! Går det att få tag i handläggaren eller på annat sätt meddela handläggaren detta så man inte bara lägga på hög till höstens deklarationsarbete och därmed missar utbetalningen pga detta? DÅ ÄR DET KÖRT! </p><p></p><p>Kan ytterligare tillägga att jag inte gjort några ändringar utöver detta utan endast godkänt de siffror som Skatteverket lagt fram samt det sista som kom efter sista dag för signeringen.</p><p></p><p>Hoppas någon vet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oregistrerade, post: 14455"] Loggade in och såg att man har registrerat min signering av deklarationen EFTER den 2:a maj, dvs försent för att kunna få ut pengarna innan midsommar. Bakgrunden till detta detta var att jag först signerade deklarationen i mitten av april men när jag loggar in den 4 maj via mobilappen får jag ett meddelande om att en aktör skickat in nya Ränteuppgifter den 3 maj och att jag uppmanas kolla upp detta och godkänna det och deklarationen på nytt, vilket jag gör. Det ser nu ut som att jag deklarerat EFTER andra maj vilket självklart skapar en stor oro för mig då jag 1. Nekades tidigare utbetalning pga att jag saknade skuldsaldo hos fogden. 2. Verkligen behöver dessa pengar för att lösa min situation. Vid kontakt med Skatteverket var svaret - Vi kan inte se om du deklarerat innan den andre maj utan din kvittens säger 4 maj, men handläggaren lär säkert se detta. Har du kvar din gamla kvittens mm. Denne tyckte öven det var konstigt att man från skatteverket sida tillät att denna sena förändring av Ränteuppgift från aktören sida. Mer info fick jag inte... Detta har jag inte MEN handläggaren som nekade mig förskott har den då jag skickade med den i ansökan. Så min fråga! Finns det någon som fått pengar innan midsommar trots att ni enligt Skatteverket lämnat in försent? Kan tillägga att jag inte mottagit något förfrågan på varför jag lämnat in försent eller meddelande av straffavgift! Går det att få tag i handläggaren eller på annat sätt meddela handläggaren detta så man inte bara lägga på hög till höstens deklarationsarbete och därmed missar utbetalningen pga detta? DÅ ÄR DET KÖRT! Kan ytterligare tillägga att jag inte gjort några ändringar utöver detta utan endast godkänt de siffror som Skatteverket lagt fram samt det sista som kom efter sista dag för signeringen. Hoppas någon vet! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
skatteåterbäring
Topp