Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring vid Skuldsanering

Hej !
Idag kom skatteåterbäring i kivra och jag fick 27k har jag rätt att behålla fast jag har skuldsanering? Eller måste det omprövas?

Det kom ingen skatteåterbäring idag. Du fick din deklaration.
Men ja din återbäring får du behålla.

Hej !
Idag kom skatteåterbäring i kivra och jag fick 27k har jag rätt att behålla fast jag har skuldsanering? Eller måste det omprövas?
Har du beslutad el är det fortf inledande?

Det kom ingen skatteåterbäring idag. Du fick din deklaration.
Men ja din återbäring får du behålla.

Nja. Det är inte alls säkert.

Jag hade i min förberedande rättegång mot ARS hämtat ut 50 domar, vissa utav dessa rörde större engångsbetalningar till den som hade skuldsanering ifrån Skatteverket (skatteåterbäring)

Några tingsrätter gav honom rätt så hade nog inte uttalat mig med säkerhet om detta.

Domarna i detta har nämligen varierat.

Hej !
Om du har inledande så är det inte säkert att du får behålla. Kontakta din handläggare för att få ett korrekt svar.

Om du har inledande så är det inte säkert att du får behålla. Kontakta din handläggare för att få ett korrekt svar.
Har inte inledande längre har fått skuldsanering första betalning börjar i slutet av Mars Alla säger olika

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp