Har du beslutad el är det fortf inledande?Hej !
Idag kom skatteåterbäring i kivra och jag fick 27k har jag rätt att behålla fast jag har skuldsanering? Eller måste det omprövas?
Fått beviljat skuldsanering men jag behöver inte kontakta handläggare?Har du beslutad el är det fortf inledande?
Jag har fått beviljat skuldsanering första betalningen börjar i MarsHar du beslutad el är det fortf inledande?
Vill du vara på den säkra sidan o inte riskera nått så kontakta handl för bästa svar.Fått beviljat skuldsanering men jag behöver inte kontakta handläggare?
Det kom ingen skatteåterbäring idag. Du fick din deklaration.
Men ja din återbäring får du behålla.
Vill du vara på den säkra sidan o inte riskera nått så kontakta handl för bästa svar.
Om du har inledande så är det inte säkert att du får behålla. Kontakta din handläggare för att få ett korrekt svar.Hej !
Idag kom skatteåterbäring i kivra och jag fick 27k har jag rätt att behålla fast jag har skuldsanering? Eller måste det omprövas?
Har inte inledande längre har fått skuldsanering första betalning börjar i slutet av Mars Alla säger olikaOm du har inledande så är det inte säkert att du får behålla. Kontakta din handläggare för att få ett korrekt svar.