Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring vid Skuldsanering

Kommer alltid skattepengarna in på bankkontot under skuldsanering? När jag hade inledande så drogs de direkt till kfm
När din sanering är beviljad/beslutad o vunnit laga kraft så betalas den ut på ditt konto.

Senast ändrad:
Måste bara fråga… kan ens borgenärer se om man fått en högre engångssumma i form av skatteåterbäring insatt på ens konto?

Måste bara fråga… kan ens borgenärer se om man fått en högre engångssumma i form av skatteåterbäring insatt på ens konto?
2 borgenärer kan det, skatteverket och om du tex har konto i Swedbank och swebank är upptagen som borgenär.

2 borgenärer kan det, skatteverket och om du tex har konto i Swedbank och swebank är upptagen som borgenär.
Hur kommer det sig att Swedbank av alla banker kan se det och inga andra banker? Tänker eftersom så många frågar, så torde det ju gå ganska lätt under radarn om man nu inte har skulder till de 2 borgenärerna kan man tycka. Eller?

Hur kommer det sig att Swedbank av alla banker kan se det och inga andra banker? Tänker eftersom så många frågar, så torde det ju gå ganska lätt under radarn om man nu inte har skulder till de 2 borgenärerna kan man tycka. Eller?
Jag tänker att du kan läsa mitt inlägg engång till så klarnar nog en del.

Jag skulle inte vara så säker ;)

Jag tror inte att du läste riktigt vad Lasse skrev:)

Skatteverket kan se din återbäring vilket är självklart. Ingår en skuld till Swedbank i din skuldsanering så har även Swedbank tillgång att kika på ditt konto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp