Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring vid inledande

Tack!
Om man nu får skuldsanering, får man då senare år behålla skatteåterbäringen under är tiden man har skuldsanering?

Om inget annat beslutas så men jag har aldrig hört att någon har det i betalplanen

Jag fick beslutad skuldsanering 28/2 i år och fick behålla min, nästan 40000:- totalt.

Man får väl inte så mycket återbäring när man har skuldsanering om man inte har huslån vill säg som man betalar ränta på

Fast skuldsaneringen kan väl inte påverka skatten på något vis?

Man får väl inte så mycket återbäring när man har skuldsanering om man inte har huslån vill säg som man betalar ränta på
Det stämmer för man betalar ju inga räntor under skuldsaneringen (undantaget ev huslån som du skriver) Nästa år kommer jag bara att få tillbaka för avdrag för resor till o från jobbet.

Jag har inledande och i bland mina skulder ingår 2 st som bara består av ränta (200.000 samt 109.000), Då måste det ju bli avdragbar ränta eftersom ingen kapitalskuld finns kvar!?

Jag har inledande och i bland mina skulder ingår 2 st som bara består av ränta (200.000 samt 109.000), Då måste det ju bli avdragbar ränta eftersom ingen kapitalskuld finns kvar!?

Av ren nyfikenhet, hur kommer det sig att Du enbart har ränta att betala på ovanstående och det var ju oerhört mycket?
Har Du haft löneutmätning och på det sättet betalt bort kapital beloppet eller?

Mycket gamla skulder där kapitalet är betalt, men en oerhört hög ränta har tickat på.
Tillhör skulder från den tid jag hade företag och hade gått i borgen för företaget.
Löneutmätning för 10 år sedan, jag lyckades betala kapitalet eftersom jag kunde förhandla ner lånebeloppen, men räntan var kvar. Den tiden vill jag inte ha tillbaka, en fruktansvärt
Jobbig tid!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp