Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring syns redan nu

Skattekontot kommer jag också in på. 0 fortfarande. Det är Skattebesked jag menar är låst.

Mitt Skattebesked är inte låst det kommer jag in på det står därmot att det inte uppdateras förrän Slutskattsedeln skickas ut

Om dom betala ut pengarna till skattekonto på måndag då får vi pengarna först torsdag / fredag nästan vecka på våran lönekonto !Kan det stämma ?

Jag tycker det verkar vara konstigt att dom betalade ut den 1 Juni-2013 o 2014.I år tycks det vara framåt 8-Juni.Jaja 1 vecka mer eller mindre.....

Jag har patat nu med Skatteverket och han menar jag ska kolla i slut från den veckan , fram mot nästan veckan på mitt lönekonto.
Om vi har tur får vi pengarna på Fredag !
Det har dom gjort ofta pga att det är annars för mycket att betala ut allt vecka 24 !
Dessutom har det hänt flera gånga att folk fick skattepengarna till skolavslut = att man kan festa :)

Du kan nog inte se något innan Måndag,skulle jag kunna tror.Så här gick det att läsa igår på deras "FB" sida på den frågan: Skatteverket - Dags att deklarera.!

I nästa vecka kan du med e-legitimation logga in på ditt skattekonto och se om det skett någon utbetalning till dig.

Hälsningar Görel, Skatteupplysningen.

Någon som fått sin granskad någon gång? Är sååå stressad.

Japp, jag fick styrka inkomst från Google Adsense en gång. Hade kvarskatt det året så vet inte om det hade inneburit att skatteåterbäringen (om jag nu haft någon sådan) skulle blivit försenad.

Men har du inte hört något ännu kan du nog stressa av en aning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp