Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring syns redan nu

Jag kan inte förklara varför dom det gör. Nu stå 0kr på ditt skattekonto. Men sen ( om en vecka ca ! ) stå att dom har utbetalt den 1.6 pengarna till ditt skattekonto. Varför stå det inte just nu ?
Det är varje år så. Det är lite konstigt.
Jag tro man kan det först den 8.6 läsa.
Varför kan man inte aktuellt läsa vad hända på mitt skattekonto ?
Kanske jobba dom med våran pengarna att får Ränta ??

Det är väl 5-6 miljoner e-deklaranter i år och därför kan de inte ge ett bestämt datum när enskild person får sin utbetalning. Därför är det bättre att ange att senast 12/6 ska du ha dina pengar.

Jag kan inte förklara varför dom det gör. Nu stå 0kr på ditt skattekonto. Men sen ( om en vecka ca ! ) stå att dom har utbetalt den 1.6 pengarna till ditt skattekonto. Varför stå det inte just nu ?
Det är varje år så. Det är lite konstigt.
Jag tro man kan det först den 8.6 läsa.
Varför kan man inte aktuellt läsa vad hända på mitt skattekonto ?
Kanske jobba dom med våran pengarna att får Ränta ??

Jag förstår fortfarande inte vad det är dom gör för att luras.. Det var det jag frågade om..

Han menar att det kommer upp först i efterhand att pengarna är utbetalda den 1 juni, att det är så det är varje år. Det kommer komma upp i ett senare skede att utbetalningen gjordes 1 juni, även om pengarna lär dyka upp 4-5 juni nu i slutet veckan. Han menar att det lika gärna kunnat komma upp direkt på dagen att det är utbetalt, som det är nu syns det retroaktivt och kommer upp flera dagar efteråt på ens skattekonto-sida.

Att skatteverket luras, gör dom ju inte, de säger att pengarna kommer nästa vecka, senast den 12e och då kan vi inte sitta och hoppas att de skall komma denna veckan, och gör dom inte de, så "luras" dom.

Det är sant att pengarna fanns på Skattekontot 1e Juni, både år 2014 och 2013. Men kollar man längre bakåt, så är det inte alltid så. 2010 var utb den 5e Juni, 2011 den 4 osv...

Om ni inte har fått skattepengar "före midsommar". Ja då luras dom =)

Problemet detta år är att ingen "körning" är gjord. När de betralar ut pengar sker en stor mängd transaktioner och då går det inte att logga in på sitt skattekonto. Efter det tar det mellan 1-3 dagar innan pengarna syns. Det de komunicerat i år är att denna körning görs en vecka senare dvs natten mot 8 juni och ingen kommer få pengar denna vecka. Eftersom ingen körning är gjord så är denna vecka 100% körd

Jag kommer inte åt mitt skattebesked via mobilappen, så kanske kör de för fullt?

Sjukt kommer inte heller in vilken timing...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp