Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring syns redan nu

Jag fick pengarna den 4e förra året.. vissa bankers kunder fick det den tredje.

Enl skatteverket ska dom köra först till helgen så tidigast den 8/6 säger dom

Jag sätta en öl att dom första får pengarna på Fredag :)

Om man har inte hört något från dom hittills så ska är det lugnt. Dessutom bero det oxå på om man har bara signerad eller om man har gjort förändringar vilken dom tycker det ser lite konstigt ut.

Jag tro Skatteverket lura oss ! Varför ?
Nu stå ingenting på skattekonto. Men sen om 1 vecka ca. stå att de har satt pengarna den 1. Juni på ditt skattekonto. Det gör dom varje år.

Väntar inte så högt belopp, men känner mig orolig att kf ska hinna hugga dem (eftersom jag hamnat i ett läge där jag släppt allting dit). Hur lång tid tar det egentligen från det att man inte betalar en räkning, tills det att kf börjar rota i ens konto, utmätning, eller t ex tar skattepengarna? Jag har märkt att processen är rätt lång med påminnelser osv. Inte fått hem något brev än från kf heller..

Har du inte fått något brev kommer de inte hinna röra skatteåterbäringen.

Jag tro Skatteverket lura oss ! Varför ?
Nu stå ingenting på skattekonto. Men sen om 1 vecka ca. stå att de har satt pengarna den 1. Juni på ditt skattekonto. Det gör dom varje år.

Exakt vad är det som dom gör för att lura "oss" ?

Jag kan inte förklara varför dom det gör. Nu stå 0kr på ditt skattekonto. Men sen ( om en vecka ca ! ) stå att dom har utbetalt den 1.6 pengarna till ditt skattekonto. Varför stå det inte just nu ?
Det är varje år så. Det är lite konstigt.
Jag tro man kan det först den 8.6 läsa.
Varför kan man inte aktuellt läsa vad hända på mitt skattekonto ?
Kanske jobba dom med våran pengarna att får Ränta ??

Jag kan inte förklara varför dom det gör. Nu stå 0kr på ditt skattekonto. Men sen ( om en vecka ca ! ) stå att dom har utbetalt den 1.6 pengarna till ditt skattekonto. Varför stå det inte just nu ?
Det är varje år så. Det är lite konstigt.
Jag tro man kan det först den 8.6 läsa.
Varför kan man inte aktuellt läsa vad hända på mitt skattekonto ?
Kanske jobba dom med våran pengarna att får Ränta ??
Men det är väl inte o lura? Dom skriver ju från och med den 8 börjat dom att betala ur pengarna??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp