Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring syns redan nu

Kan du räkna upp dom som inte lämnat in?

Fick också från smskredit och mobillån och bara ena finns med...

Ja, kommer det inte imorgon lär det vara så att Skatteverket tolkat det som att den högre uppgiften innefattar den lägre eller liknande, eftersom båda antagligen är skrivna från smskredit. Så himla dåligt.

Vilken av dom är det du kan se?

* Mobillån
* Vippi
* Harrys Cash

Ser jag inte skymten av.

Att jag betalat 47:- i ränta till Viaconto stämmer inte heller.

Senast ändrad:
Vilka är det mer ni vet som inte lämnat ränteuppgifter

Jag råder samtliga att syna sina deklarationer noga. Har själv redan nu upptäckt att flera aktörer, både stora och små skickat in att jag betalat in betydligt mindre än vad jag faktiskt gjort. Det verkar som att de anser att vi är så pass oviktiga och mentalt utslagna att vi inte märker någon skillnad. Enligt skatteverket är det bara att ändra själv vilken ränta det egentligen är.

Jag råder samtliga att syna sina deklarationer noga. Har själv redan nu upptäckt att flera aktörer, både stora och små skickat in att jag betalat in betydligt mindre än vad jag faktiskt gjort. Det verkar som att de anser att vi är så pass oviktiga och mentalt utslagna att vi inte märker någon skillnad. Enligt skatteverket är det bara att ändra själv vilken ränta det egentligen är.

Det där är både oroväckande och intressant. Vad tjänar de på att rapportera i underkant?

Det här är ju jättetrist. Man undrar hur mycket man missat tidigare år :(
Jag har ingen möjlighet att titta igenom alla 40 fordringsägare...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp