Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring syns redan nu

Det är många som inte rapporterat in ränta... Hur kommer det sig? Jag har inte heller fått från enkelfinans, plexia, creditum, cashia..

Känns som om 3B kapital rapporterat väldigt lite:-/

Känns som om 3B kapital rapporterat väldigt lite:-/

Viaconto också. Betalade bort eländet i början av förra året. Att räntan skulle ha varit 47 kronor är ju skrattretande.

Vippi samma sak, men dom har inte rapporterat en spänn. Ingenting från dom.

Senast ändrad:
Mobillån skickade till mig först, sen smskredit. Det är samma bolag, smskredit, men två olika ränteutgifter.

Skatteverket har bara lagt upp den senare från smskredit, den stämmer, jag har kollat räntan. Men räntan från Mobillån har dom inte lagt upp. Mobillån har ju skickat. Ska man be Skatteverket kolla sina papper och uppgifter då eller och lägga upp den andra också? Jag gissar att dom tror den lägre summan ingår i den större eftersom det är samma bolag, men det stämmer inte. Det är två separata uppgifter och båda ska upp. Bör vara så för flera här, det är ju inte korrekt... Eller bör man be mobillån att skicka det en gång till?

Senast ändrad:
Mobillån skickade till mig först, sen smskredit. Det är samma bolag, smskredit, men två olika ränteutgifter.

Skatteverket har bara lagt upp den senare från smskredit, den stämmer, jag har kollat räntan. Men räntan från Mobillån har dom inte lagt upp. Mobillån har ju skickat. Ska man be Skatteverket kolla sina papper och uppgifter då eller och lägga upp den andra också? Jag gissar att dom tror den lägre summan ingår i den större eftersom det är samma bolag, men det stämmer inte. Det är två separata uppgifter och båda ska upp. Bör vara så för flera här, det är ju inte korrekt... Eller bör man be mobillån att skicka det en gång till?

Hade jag varit du hade jag lagt till själv. Du har ju fått de korrekta uppgifterna och kan visa för skatteverket om du nu har otur och blir utplockad för granskning.

Vippi samma sak, men dom har inte rapporterat en spänn. Ingenting från dom.[/QUOTE]

Finns det med något från tact group på din deklarationen?

VIPPI ej rapporterat ränteavdrag

Mejlade Vippi i onsdags då de inte svarar i telefon längre de svarade att de hade rapporterat till Skatteverket men de kunde ta lite tid innan jag såg det. Men jag fick uppgifterna i mejlet, samma sak förra året och då kom det inte alls in, utan jag fick lägga till det själv.

Ta lite tid? Hade de fullgjort sin skyldighet att lämna kontrolluppgift senast siste januari hade det funnits med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp