Aha tack för svar... jag hade inledande förra året och fick utbetalt direkt, gjorde dock inga ändringar som jag gjort detta året, resor osv till jobb..Jag gjorde inga ändring första gången men hade ett helvette ändå. att någon hade skuldsanering och skulle få tillbaka på skatten var något helt nytt för alla 10 handläggare jag pratade med för att få ut mina pengar...typ den 11e jag pratade med förstod något och sa aha.....och till slut fick jag mina pengar. Denne sa även att jag kan komma behöva kontakta Skatteverket nästa gång för att få ut mina pengar då allt måste göras manuellt. Så jag tvivlar hårt på att jag får mina denna gång automatiskt....men hoppas alla som inte haft några problem här har rätt att dom kommer komma automatiskt inom några dagar. Sorry för negativt svar
Ja försöker tänka positivt men svårt...ser mina pengar än på skatteverket...Aha tack för svar... jag hade inledande förra året och fick utbetalt direkt, gjorde dock inga ändringar som jag gjort detta året, resor osv till jobb..
hade du någon skatteskuld?Ja försöker tänka positivt men svårt...ser mina pengar än på skatteverket...
Men varför begär du inte en manuell utbetalning?Ja försöker tänka positivt men svårt...ser mina pengar än på skatteverket...
Jo det har jag gjort för säkerhets skull...men sist avslogs dom automatiskt 3 dagar senare innan dom insäg något problem el felMen varför begär du inte en manuell utbetalning?
Nejhade du någon skatteskuld?