Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring på kontot

Är det någon som fått in skatteåterbäringen än? Vilken bank hade ni i såna fall? Vilken tid fick ni in det? Själv har jag SEB men har inte fått än.

Jag har fått in Nordea står som kommande transaktion, står att den kommer in imorgon men brukar inte Nordea sätta in i eftermiddag ändå?

Är det någon som fått in skatteåterbäringen än? Vilken bank hade ni i såna fall? Vilken tid fick ni in det? Själv har jag SEB men har inte fått än.
Alltså skatten kommer 5-6 april, jag kan se insättningen på Nordea nu, står reservation insättning 5/4

Ståt på min nordea att dom kommer i morgon

På Swedbank står det ingen kommande insättning för min man. För mig från tidigare år att han har kunnat få på eftermiddagen dagen innan det står att det ska komma. Men räknar inte med att dom kommer förrän i morgon eller övermorgon.

Har Swedbank och har aldrig synts som kommande utbetalning utan brukar dyka upp någon gång de 2 dagar som sägs

Förra året fick Nordea-kunder in pengarna efter lunch trots framtida insättning till dagen efter.

Swedbank senare på eftermiddagen samma dag som Nordea men efter 14-15. Om man kikar i förra årets tråd. SEB var också snabba vill jag minnas.

Förra året fick Nordea-kunder in pengarna efter lunch trots framtida insättning till dagen efter.

Swedbank senare på eftermiddagen samma dag som Nordea men efter 14-15. Om man kikar i förra årets tråd. SEB var också snabba vill jag minnas.
SEB va först förra året om jag inte minns fel :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp