Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring nästa vecka?

Som jag fattat det ska slutskattebeskedet skickas ut imorgon? Så ni som fått redan idag har väl fått tidigare i så fall.
Loggade in på mitt skattekonto och där står utbetalningen, så antar mitt slutskattebesked kommer imorgon.

Som jag fattat det ska slutskattebeskedet skickas ut imorgon? Så ni som fått redan idag har väl fått tidigare i så fall.
Loggade in på mitt skattekonto och där står utbetalningen, så antar mitt slutskattebesked kommer imorgon.
Både jag och min partner fick slutskattebeskedet igårkväll (söndag) vid 23:30. Pengarna börjar trilla in först imorgon.

Jag fick en utbetalning i fredags, enligt hemsidan. Slutbesked idag nu på eftermiddagen.
Kan tänkas att beskeden släpar lite i systemet kanske?

Så här står på skv hemsida:

Skatteverket skickar ut besked om beslutade skatteuppgifter och betalar ut skatteåterbäringen 8-11 juni (vecka 23) till dig som deklarerade senast den 3 maj.

så tror ej ni behöver vara oroliga om ni inte fått skattebesked idag!

Fick uppgifter om att pengarna betalats ut. Pengarna kommer att sitta på kontot någon gång mellan 8/6-11/6.
Känns verkligen bra då jag haft svårt att få lån beviljade trots OK inkomst och inget hos KFM. Har ganska många ff och så vidare dock. Får ganska mycket också, hoppas det inte strular med utbetalningar för er.

Nu har pengarna landat på kontot, både jag och min sambo har fått tillbaka. Swedbank. Trist att det mesta kommer gå till skulder men jag ska inte klaga, kunde blivit värre!

Nu har pengarna landat på kontot, både jag och min sambo har fått tillbaka. Swedbank. Trist att det mesta kommer gå till skulder men jag ska inte klaga, kunde blivit värre!

Mina pengar trillade in idag efter lunch! Handelsbanken. Fick i Kivra strax före midnatt i söndags.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp