Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring nästa vecka?

Noterade nu att jag visst hade fått att någon ändring gjorts. Det visste ju inte jag...

Lämnade in skatten med ändringar sista april. Nu noterade jag att ändringar gjorts. Så jag godkände igen. Ingen aning om vad det innebär faktiskt...

Börjar bli mycket orolig nu. Känns om att ni alla fått slutskattebesked men har inte fått någonting på Kivra och det gapar tomt på Skatteverket när jag loggar in. Jag skickade in min deklaration, trodde att jag skulle få pengar i april men så blev det inte pga en bilaga som behövde skickas in. Men nu förstår jag inte vad som skulle vara problemet - varför har jag inte fått något slutskattebesked? När jag går in och tittar om min deklaration så är allt inskickat och jag har ingenting kvar att fylla i. Mycket märkligt.

Börjar bli mycket orolig nu. Känns om att ni alla fått slutskattebesked men har inte fått någonting på Kivra och det gapar tomt på Skatteverket när jag loggar in. Jag skickade in min deklaration, trodde att jag skulle få pengar i april men så blev det inte pga en bilaga som behövde skickas in. Men nu förstår jag inte vad som skulle vara problemet - varför har jag inte fått något slutskattebesked? När jag går in och tittar om min deklaration så är allt inskickat och jag har ingenting kvar att fylla i. Mycket märkligt.
Du har inte fuskat va? Då är det kanske utredning.

Har inte heller fått mitt slutskattebesked, däremot är de utbetalt på skattekontot. Inte landat på mitt konto än dock.

Jag fick mitt besked igår alldeles innan midnatt, på Skatteverket.se finns en utbetalning registrerad. Så, när uppdateras min inkomst från förra året? Ett par veckor? Vill lägga in en ansökan och försöka få en lägre månadskostnad i och med att det blir studier i höst.

Jesus Amalia. Blåst denna gång igen - allt inskickat och klart, satt i telefonkö i 1h kom äntligen fram. Och personen över luren säger "nej, du kommer inte få något. din deklaration är inte färdiggranskad ännu"

Och jag svarar: Va? Skickade ju in allt i mars ju, allt är grönt och ifyllt.

"Ja men vi garanterar inte att det blir färdigt till juni, vi garanterar att det blir färdigt till december. Så du får vänta tills augusti eller senare".

Lade på luren direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp