Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring kontant/Revolut

Om jag nu tar bort mitt konto som just nu är kopplat, kommer då avi skickas hem nu I början april på samma sätt som de hade förts över till kontot? (Inte gjort några ändringar i min deklaration). Eller ligger pengarna kvar på skattekonto? Kan kronofogden vid senare utmätning ta pengarna från kontot om säg en månad om de ligger kvar där?
Nu gissar jag utifrån vad jag har läst, men har du inte angett något konto så uppfyller du inte kriterierna för att få återbäringen i april. Allt som står kvar på skattekontot tar KF om du har skuld där. Vet för lite om avi mm men maila en fråga till skatteverket (kan ju skicka anonymt). Via chatten så vill de ju att du loggar in med bankid.

Finns ju ingen annan förklaring till d där. Konstigaste jag sett
Grundorsaken är väl inget vi på forumet har att göra med? Vad ska vi göra med den informationen isåfall?
Det var en fråga som ställdes och har du inte svaret utan bara triggas av nyfikenhet så är rådet att du "hoppar frågan".

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp