Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring kontant/Revolut

Hej!
Någon som vet om man kan få skatteåterbäringen utbetald kontant på något vis eller om det går att få insatt på tex Revolut konto eller liknande neo Bank (eller måste det vara till en storbank likt Nordea etc)?

Det behöver vara ett konto med clearingnummer.

Om du har skulder bakom och därför försöker dölja den är det kört . Innan skatteverket betalar ut kollar dom i fall du har något aktuellt skuldsaldo hos kfm. Och har du det skickas pengarna direkt till kfm utan att du har någon möjlighet att få dom

Annats ska det gå att anmäla utlänskt konto. Dock skulle jag säga det är stor risk att skatteverket vill kolla upp utländska konton att du äger

Om du har skulder bakom och därför försöker dölja den är det kört . Innan skatteverket betalar ut kollar dom i fall du har något aktuellt skuldsaldo hos kfm. Och har du det skickas pengarna direkt till kfm utan att du har någon möjlighet att få dom
Har inte med skulder att göra eller förska dölja från myndigheter utan endast dölja för nyfikna familjemedlemmar så att säga...

Om du tar bort det konto du har inlagt och får utbetalningen via avi. Kanske inte förändrar något eller ens är möjligt, men logga in och titta vad det stor där konto finns angett. När man googlar så verkar det ju möjligt att få pengarna till utländskt bankkonto, så Revolut skulle möjligen fungera då.
Det är ju flera som lämnat traditionella banker till förmån för Revolut och jag tycker Skatteverket ska vara rustad för det. Men ring Skatteverket eller logga in och chatta och ställ frågan.

Om du tar bort det konto du har inlagt och får utbetalningen via avi. Kanske inte förändrar något eller ens är möjligt, men logga in och titta vad det stor där konto finns angett. När man googlar så verkar det ju möjligt att få pengarna till utländskt bankkonto, så Revolut skulle möjligen fungera då.
Det är ju flera som lämnat traditionella banker till förmån för Revolut och jag tycker Skatteverket ska vara rustad för det. Men ring Skatteverket eller logga in och chatta och ställ frågan.
Om jag nu tar bort mitt konto som just nu är kopplat, kommer då avi skickas hem nu I början april på samma sätt som de hade förts över till kontot? (Inte gjort några ändringar i min deklaration). Eller ligger pengarna kvar på skattekonto? Kan kronofogden vid senare utmätning ta pengarna från kontot om säg en månad om de ligger kvar där?

Om jag nu tar bort mitt konto som just nu är kopplat, kommer då avi skickas hem nu I början april på samma sätt som de hade förts över till kontot? (Inte gjort några ändringar i min deklaration). Eller ligger pengarna kvar på skattekonto? Kan kronofogden vid senare utmätning ta pengarna från kontot om säg en månad om de ligger kvar där?
tror du måste ha ett konto för att få pengarna i april.

Får man fråga varför du vill göra så här? Kommer vara väldigt framåt och fråga tar din familj hand om din ekonomi pga spel?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp