- Meddelanden
- 63
- Mottagna reaktioner
- 25
- Poäng
- 101
”Pengarna betalas ut mellan 8-10 juni” så tidigast imorgonVarför står det at utbetalning har gjorts men jag har inte pengar på kontot...?
”Pengarna betalas ut mellan 8-10 juni” så tidigast imorgonVarför står det at utbetalning har gjorts men jag har inte pengar på kontot...?
för att utbetalningen har gjorts från ditt skattekonto till ditt bankkonto, on du inte hade någon utbetalningsspärr då har du 0 kvar på skattekontotVarför står det at utbetalning har gjorts men jag har inte pengar på kontot...?
Går snabbare än det ibland. Nån får kanske sina pengar redan idag.”Pengarna betalas ut mellan 8-10 juni” så tidigast imorgon
Har inte någon utbetalningsspärrför att utbetalningen har gjorts från ditt skattekonto till ditt bankkonto, on du inte hade någon utbetalningsspärr då har du 0 kvar på skattekontot
ja, exakt därför sombdet står 0kr nuHar inte någon utbetalningsspärr
Vad innebär det?ja, exakt därför sombdet står 0kr nu
Pengarna är förmodligen redan utbetalda, sedan tar det ca 3 bankdagar.Vad innebär det?
Att utbetalningen skett från ditt skattekonto till ditt vanliga bankkonto (det du anmält till Skatteverket tidigare).Vad innebär det?
ser ni alla nu att era skattekonton är uppdaterade med en utbetalning? Jag gör det inte så antar att jag åkt på en granskning