Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring juni

Har du fått besked att du ska få skatten utbetald? Isåfall får du den utbetald, men allt över förbehållsbeloppet 5016KR(?) kan de ta (om jag inte har fel)

Har även jag pågående ärenden hos kfm men inget skuldsaldo. Ska få de utbetalt sedan tar jag ut allt över 5000 i kontanter och använder vid behov :)

Du har fel. Av skatteåterbäringen får man behålla 0 kr, inget förbehållsbelopp alls gäller

Inget utmäts för förelägganden
Okej, men hur länge kan ett ärende ligga Som förelägganden? Minst ett av mina vet jag har legat som föreläggande i ca 10 månader, men fortfarande har jag inget skuldsaldo. Hur är det möjligt?
Så kronofogden tar alltså endast skatteåterbäring för att utmäta skuldsaldo?

Har fått besked om att få tillbaka 29k men när jag loggar in på hemsidan så står det 0 kr i skattekonto?

Har fått besked om att få tillbaka 29k men när jag loggar in på hemsidan så står det 0 kr i skattekonto?
Kolla nedanför, det vill säga i historiken. Kanske står -29000, utbetalning. Innebär att de är utbetalade då och landar på ditt konto någon gång mellan 8/6-10/6.

Bilagor

• Screenshot_20220607_002633.jpg
    Screenshot_20220607_002633.jpg
    461.1 KB · Visningar: 40
ser ni alla nu att era skattekonton är uppdaterade med en utbetalning? Jag gör det inte så antar att jag åkt på en granskning

ser ni alla nu att era skattekonton är uppdaterade med en utbetalning? Jag gör det inte så antar att jag åkt på en granskning
Huruvida alla ser det törs jag inte svara på, men för mig så kom beskedet via Kivra igår, dock såg jag inget på skattekontot förrän nu på morgonen.

Varför står det at utbetalning har gjorts men jag har inte pengar på kontot...?

Bilagor

• Screenshot_20220607_103125.jpg
    Screenshot_20220607_103125.jpg
    123.6 KB · Visningar: 18
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp