Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring juni

Gjorde en omprövning i april där ja sänkte u-skott som jag tänkte behålla året ut. De borde vara glada och godkänna istället :)
Ser att jag kan betala in nu, men vill ju först se att ändringen kommer in. Annars helt meningslöst.

Gjorde en ändring i april där ja sänkte u-skott som jag tänkte behålla året ut. De borde vara glada och godkänna istället :)
Omprövning att deklarationen är väl en egen separat kö. Kan tänka mig att den legat lågt prio inför just denna helg

Ah inte en aning ! Tänkte skattebeslut som skattebeslut
Ibland kan det gå undan med ändringar också, särskilt om det börjar närma sig exekutiv auktion av bostäder och skulden består av mestadels felaktiga skatteskulder..

Ja undan har det inte gått här iaf. Ändra och skicka in den 5/4 :D

Fan att ingen som jobbar på skatteverket är med i forumet? Hade ju varit snitsigt.

Borde utbetalningar trilla in redan imorgon för vissa människor?
Tänker brukar ju oftast inte ta så lång tid från slutskattebesked. Och vad jag minns fick jag det dagen efter förra gången!

När jag loggar in hos KFM så står det att jag har 0 skulder hos dom, inget skuldsaldo.

däremot några pågående förelägganden. 0 med utslag. Kan kronofogden ändå ta min skatteåterbäring som har utbetalts från mitt skattekonto nu i helgen? Eller tror ni jag kommer få skatteåterbäringen på mitt konto?
Tacksam för svar.

När jag loggar in hos KFM så står det att jag har 0 skulder hos dom, inget skuldsaldo.

däremot några påstående förelägganden. 0 med utslag. Kan kronofogden ändå ta min skatteåterbäring som har utbetalts från mitt skattekonto nu i helgen? Eller tror ni jag kommer få skatteåterbäringen på mitt konto?
Tacksam för svar.
Har du fått besked att du ska få skatten utbetald? Isåfall får du den utbetald, men allt över förbehållsbeloppet 5016KR(?) kan de ta (om jag inte har fel)

Har även jag pågående ärenden hos kfm men inget skuldsaldo. Ska få de utbetalt sedan tar jag ut allt över 5000 i kontanter och använder vid behov :)

däremot några pågående förelägganden. 0 med utslag. Kan kronofogden ändå ta min skatteåterbäring som har utbetalts från mitt skattekonto nu i helgen? Eller tror ni jag kommer få skatteåterbäringen på mitt konto?
Tacksam för svar.
Inget utmäts för förelägganden

Har du fått besked att du ska få skatten utbetald? Isåfall får du den utbetald, men allt över förbehållsbeloppet 5016KR(?) kan de ta (om jag inte har fel)

Har även jag pågående ärenden hos kfm men inget skuldsaldo. Ska få de utbetalt sedan tar jag ut allt över 5000 i kontanter och använder vid behov :)
tack för svar
Japp. Fick slutskattebeskedet inatt från Skatteverket där det står att jag ska få skatten utbetald.

jaha det lät bra, men vad är förbehållsbelopp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp