Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring, hur mycket har blivit inrapporterade?

Jag betalade 113k i ränta förra året på en massa lån enligt deklarationen. Borde inte jag få tillbaka en stor summa istället för de ynka 4k jag fick???

Nån som vet? Jag är inte så insatt.

Första 100000kr 30% dvs 30000kr
13000kr 21% Dvs 2730kr
Totalt 32730kr

Jag betalade 113k i ränta förra året på en massa lån enligt deklarationen. Borde inte jag få tillbaka en stor summa istället för de ynka 4k jag fick???

Hur kan du redan veta hur mycket du skall få tillbaks ?!

Kolla på deklarationen så ser du om allt är inrapporterat

Har du betalat tillräckligt med skatt för att kunna göra avdrag för räntorna?

Verkar då inte ha tur med återbäring från inbetalning till skuldsanering efter 1år. Den största på 42k till intrum. Var tydligen inte en krona på ränta enligt dom. Har fortfarande inbetalat nästan 70k på andra borgenärer. Varav sergel inkasso 25k. men ä väl för mycket å hoppas å få igen några tusen. Man ska vara glad för å fått sanering men det hjälper så mycket några extra slantar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp