Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Har fortfarande inte fått nåt slutskattebesked. Fler som inte fått det? Gjorde en ändring, eller la till försäljning av värdepapper 12e april. Då ska jag väl få pengarna nu i juni?

Okej nu såg jag under skattekonto att pengar står utbetalt så de lär väl dyka upp snart då

Jag fick alldeles nu nyligen skuld hos kronofogdemyndigheten. Det står på mitt slutskattebesked och på utbetalningar att det gjorts en utbetalning nu i lördags. Stämmer dock det? Eller kommer den ändå gå till KFM först? Hur lång tid tar det? Och hur vet jag hur mycket jag faktiskt får? Det är alltså mer skatt utbetalat än jag har skulder, så något borde jag ju få hoppas jag. Eller får jag hela den summan som står som utbetalad?

Jag fick alldeles nu nyligen skuld hos kronofogdemyndigheten. Det står på mitt slutskattebesked och på utbetalningar att det gjorts en utbetalning nu i lördags. Stämmer dock det? Eller kommer den ändå gå till KFM först? Hur lång tid tar det? Och hur vet jag hur mycket jag faktiskt får? Det är alltså mer skatt utbetalat än jag har skulder, så något borde jag ju få hoppas jag. Eller får jag hela den summan som står som utbetalad?
Förmodligen så betalas din skuld hos kfm med summan som du har i skuldsaldo och resten till dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp