Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Sedär. När skickade du in om reseavdrag, direkt efter du fått pengarna i april?
Syns det på Skatteverket om du loggar in också på skattekontot ?
10 april o fick utbetalt 9 tror ja, nä kan inte se ännu på skatte kontot utan fick bara på kivra och kunde se på mina händelser på skatteverket

Vadå kan man skicka in reseavdrag efter man fått pengarna i april?

Vadå kan man skicka in reseavdrag efter man fått pengarna i april?
Ja du har väl sex år på dig att ändra din deklaration? Så har det varit så länge jag kan minnas. I år är alltså sista året att uppdatera deklarationen för 2018 års inkomster.

(Detta gäller även åt andra hållet, så det tar sex år innan du kan vara säker på att din deklaration har gått igenom. Kommer Skatteverket på att du betalade för lite skatt 2018 så går det bra att kräva in den restskatten nu. Det är bara för inkomster från 2017 och bakåt som man kan andas ut.)

Senast ändrad:
Ja du har väl sex år på dig att ändra din deklaration? Så har det varit så länge jag kan minnas. I år är alltså sista året att uppdatera deklarationen för 2018 års inkomster.
Aha okej det visste jag inte faktiskt att man kan göra efter man fått i april, få skicka in reseavdrag för detta och förra året.

Är det någon som vet om man får pengar utbetalt till konto vid omprövning för tidigare år om man just då hade löneutmätning och det gick till kfm? Eller kommer det också gå till kfm (har just nu skuldsanering och handlar om typ återbäring på 4000kr som jag omprövat för tidigare år)

Är det någon som vet om man får pengar utbetalt till konto vid omprövning för tidigare år om man just då hade löneutmätning och det gick till kfm? Eller kommer det också gå till kfm (har just nu skuldsanering och handlar om typ återbäring på 4000kr som jag omprövat för tidigare år)
Har inget med löneutmätning att göra. Alla utbetalningar från skatrekontot går till kfm om det finns skulder för indrivning där.

Har man ett skuldsaneringsbeslut som fått laga kraft får man ut pengarna. Har det inte vunnit laga kraft beror det på vilka skulder som finns.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp