Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Har 500k hos kronofogden och har fått en inledande skuldsanering som är under utredning, får man behålla skatteåterbäringen på 25k eller går den per automatik till att betala av skulderna på 500k även om man har inledande skuldsanering? Det gäller endast E-mål enskilda mål. Har inga skulder till A-mål allmäna mål.
Tacksam för svar.
Du får dom utbetalt men jag rekommenderar dig att berättar för din handläggare om återbäringen.

För mig lade dom till skatteåterbäringen Betalplanen.

Varken jag eller tjejen har fått nåt slutskattebesked. Fler som inte fått? Deklarera 30 mars. Antar väl att det dyker upp snart!

Varken jag eller tjejen har fått nåt slutskattebesked. Fler som inte fått? Deklarera 30 mars. Antar väl att det dyker upp snart!
Står på skattekontot för mig att det är utbetalt. Kolla skattekontot. Jag har inte heller fått något besked än

Nu har jag fått slutskattebeskedet på kivra :)

Står på skattekontot för mig att det är utbetalt. Kolla skattekontot. Jag har inte heller fått något besked än
Okej står inget under mitt skattekonto eller händelser av utbetalningar. Spelar ingen roll när jag får dom, men hade varit kul och se vad det blir.

Men det bör väl dyka upp i dagarna.

Okej står inget under mitt skattekonto eller händelser av utbetalningar. Spelar ingen roll när jag får dom, men hade varit kul och se vad det blir.

Men det bör väl dyka upp i dagarna.
Borde stå redan nu då alla utbetalningar gjordes den 6/4

Borde stå redan nu då alla utbetalningar gjordes den 6/4
Var kollar man det? Logga in på hemsidan och skattekonto. Sista händelsen jag ser där är 2023 april. Deklarera 30e mars, hade försäljning av en aktie på ett AF konto, men valde att ta bort den och skrev summan är så liten så gör den ändringen senare.

För det stod att man skulle ta bort den ifall man inte ville deklarera försäljning nu. Det kan väl inte räknas som ändring? För jag kunde inte gå vidare utan att ta bort den.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp