Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Nu kom min, 17.000 tillbaka. Mycket bra. Nästa år är det skattejämkning dock.

Kapital inkomster, det är vad jag gjort i vinst på tex isk och kf konto? Det ska inte stå totala summan man äger? Utan bara vad man gjort för vinst?

Ett misstag jag inte gör igen är att kolla in i det sista om någon tillkommer med nya uppgifter, ett år godkände jag deklarationen sedan hade någon tillkommit med nya räntor och då missade man tidig utbetalning då man fick godkänna igen…ingen notis alls om det utan det verkar man få bevaka själv
Samma sak hände mig för ett par år sedan.., fruktansvärt frustrerande :(

Ett misstag jag inte gör igen är att kolla in i det sista om någon tillkommer med nya uppgifter, ett år godkände jag deklarationen sedan hade någon tillkommit med nya räntor och då missade man tidig utbetalning då man fick godkänna igen…ingen notis alls om det utan det verkar man få bevaka själv
Du tänkte att man ringer och frågar varför de inte skickat in uppgifter? Isåfall om något saknas är det bättre att ändra det efter man fått utbetalt i april, så får man en andra utbetalning.

Ska man bara vänta in tills Sevenday rapporterar in en ny uppgift?

Nu fick jag min deklaration. Har jämktat 5 månader förra året men fick ändå tillbaka 9500 Jippie!!! Jämkar i år också o det lär ju tyvärr bli det sista.

Nä Inge sånt, men slutat och börjat 2 nya jobb under 2023 så det blev lite ”blandade” löner och därav att det drogs lite skatt nån gång. Fick tillbaka drygt 2500 förra året och mindre skatt dragen i procent nu senast så hade på känn att det skulle bli restskatt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp