- Meddelanden
- 251
- Mottagna reaktioner
- 108
- Poäng
- 307
Min har inte kommit än, haha.
Inte min heller, antar vi får vänta till imorgon och ladda ner den!Min har inte kommit än, haha.
Tror inte man sätter det i system. Jag tror något blivit fel.Som någon annan har påtalat så verkar Sevenday ha rapporterat in en siffra för lite.
I årsbeskedet står det 4391kr men dom har bara rapporterat in 439kr. De verkar ha satt detta i system.
Finns det något som Sevenday tjänar på detta? Och kan man anmäla dom på något sätt? Är ett fruktansvärt genomruttet företag, glad att jag har lyckats slutbetala detta.
Sevenday rapporterar in under namnet Express bank sverige filial.
Intrum generellt är svårt att komma fram till..Tycker du? Haha jag jobbar där. Vad är det som är så krångligt?
JappHej,
En fråga kring deklarationen. Kan man ändra deklarationen i efterhand trots att man har godkänt den och fått restskatt utbetalt?
Jag håller med - som privatperson har du en gång köpt in varan för skattade pengar och då vore det rimligt att man inte skattar för den vid försäljning, sedan kan man diskutera var gränsen går för affärsverksamhet, vilket är en helt annan sak.
Kan förstå, men de gäller och ringa till rätt nummer. Frontoffice kan jag hålla med att där är det sjukt svårt att komma fram då det är mycket samtal där. Men invest, efterbevakning har ändå varit rätt bra har jag märkt.Intrum generellt är svårt att komma fram till..