Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Ingen i mitt hem heller :D

Vi kan nog anta att det dimper ner imorgon.

Sista dagen, fredagen alltså är nog mest eftersläntrare.

Jag fick tillbaka 53000kr. Räknade ut att 20 000kr är det jag får tillbaka för räntan av lån. (63000k i underskott) Betalar jag på tok för mycket skatt på min lön då? Är det arbetsgivaren som kan ändra det? Eller är det dumt att ändra? Tänker att de blir ju 2500kr mer varje månad om jag sänker skatten. Hur hade ni andra gjort?

Jag fick tillbaka 53000kr. Räknade ut att 20 000kr är det jag får tillbaka för räntan av lån. (63000k i underskott) Betalar jag på tok för mycket skatt på min lön då? Är det arbetsgivaren som kan ändra det? Eller är det dumt att ändra? Tänker att de blir ju 2500kr mer varje månad om jag sänker skatten. Hur hade ni andra gjort?
Lämna in skattesedel till din arbetsgivare det kan vara där det diffar.

Vad händer ifall en lånesida inte rapporterat in räntan, går man miste om det eller?

Går fortfarande återbäringen till KFM även under en inledande skuldsanering som inte har vunnit laga kraft? Den är alltså fortfarande under utredning/överklagan. @Lasseman ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp