Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

En grej jag tänkte på. Min lön skulle 2023 ha hamnat nånstans kring 410.000, men blev bara 360.000, pga att jag gick ner i tid och satsa på mitt egna projekt.

Då har väl min arbetsgivare dragit skatt som att jag tjänat 410.000. Kommer det innebära att jag kan räkna med en liten slant extra enbart pga löneskillnaden?

Du är nog inte garanterad pengar i juni. Det handlar om hur snabbt skatteverket gör omprövningen.
Rätta mig om jag tror fel.
Okej så kan det vara. Spelar dock ingen roll för mig. Större delen får jag ändå i april. Det viktiga var bara att det går att göra ändring i efterhand och få en andra utbetalning, det är bra

Jag har fortfarande inte fått något på Kivra, inte sambon heller.

Lär väl dimpa ner snart.

Misstänker att Ambrion Finans AB (Daypay) har lämnat in felaktigt belopp. Kontaktade dom på mail där jag efterfrågar räntan för 2023. Får svar att de har redovisat beloppet till SKV som finns i deras system. Säger att jag vill veta själva beloppet men får ett liknande svar. Efter tredje försöket säger de att jag behöver komma in i chatten och verifiera mig. I chatten vill samma medarbetare veta beloppet som står på mitt skattebesked och det visar sig att de behöver räkna på det manuellt isf och ska skicka svaret på mail. Är det därför de vägrar lämna beloppet eller vad tjänar dom på att inte lämna ut det? Snacka om att krångla till det!

Jag har fortfarande inte fått något på Kivra, inte sambon heller.

Lär väl dimpa ner snart.
Inte jag heller. Vill ha det nu. När man för första gången på evigheter får pengar utan att kronofogden lägger sig i...

Inte jag heller

Inte jag heller. Orolig för hur det ser ut eftersom jag sålt bostad under 2023 haha. Uppskov, avdrag och allt..

Känns som att tidigare år kommit måndagar/tisdagar för 90% utav folket nu verkar vem man än frågar privat inte fått sitt.

Känns som att tidigare år kommit måndagar/tisdagar för 90% utav folket nu verkar vem man än frågar privat inte fått sitt.
Flera på mitt jobb har fått. En del igår och senast imorse vid 09 var det någon fler som fick.
Jag är utan än dock.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp