Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Skatteskulden är från innan inledande så den borde ingå i din skuldsanering.
Vet dock inte om skatteskulder hanteras annorlunda.
Hej, jag har fått min deklaration samt räntor. Saknas räntor från lowell , Svea & Alektum om man läser rätt på deklarationen. Brukar de inte rapportera? Har mejlat dom privat & frågat efter kapitalbelopp samt räntor.
Samt hur ändrar jag det i deklarationen?

någon som vet?
Skatteskulden är från innan inledande så den borde ingå i din skuldsanering.
Vet dock inte om skatteskulder hanteras annorlunda.
Skatteskulden är väl från efter inledande?den kom ju nu, och din inledande var ju för en månad sen ?

Hej står att jag ska betala 66.800, jag har skulder upp till halsen och klarar knappt betalningen på dem. Kommer göra reseavdrag bland annat men kommer ändå landa runt 50 pappen. Hur ska man göra för att betala så sent som möjligt eller hur funkar det?

Fick min nu och ska betala tillbaka 33 000 kr… men med reseavdrag så får jag tillbaks 45 645 kronor. Det sura är att om jag inte skulle betala tillbaka hade jag fått ca 86000 kronor tillbaka men men glad att jag får något tillbaka tack vare reseavdrag.

Har inte ens fått min och kan inte ladda ner den heller på mina sidor så får vänta till fredag

Fick min nu och ska betala tillbaka 33 000 kr… men med reseavdrag så får jag tillbaks 45 645 kronor. Det sura är att om jag inte skulle betala tillbaka hade jag fått ca 86000 kronor tillbaka men men glad att jag får något tillbaka tack vare reseavdrag.
Oj hur mycket har du i resor?

Hur räknade du ut så att du får fram slutsumman? Ska betala restskatt på 33k. Ska lägga in 49k för reseavdrag. Hur kan jag räkna ut vad det blir i slutändan? Ingen bra matematiker här

Hur räknade du ut så att du får fram slutsumman? Ska betala restskatt på 33k. Ska lägga in 49k för reseavdrag. Hur kan jag räkna ut vad det blir i slutändan? Ingen bra matematiker här
49000-11000=38000/3 är va du får för resorna. Alltså ca 12700kr

Blir väl 38000krvsom dras av vilket ger netto ca 12000kr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp