Skatteskulden är från innan inledande så den borde ingå i din skuldsanering.
Vet dock inte om skatteskulder hanteras annorlunda.
Hej, jag har fått min deklaration samt räntor. Saknas räntor från lowell , Svea & Alektum om man läser rätt på deklarationen. Brukar de inte rapportera? Har mejlat dom privat & frågat efter kapitalbelopp samt räntor.
Samt hur ändrar jag det i deklarationen?
någon som vet?
Skatteskulden är väl från efter inledande?den kom ju nu, och din inledande var ju för en månad sen ?Skatteskulden är från innan inledande så den borde ingå i din skuldsanering.
Vet dock inte om skatteskulder hanteras annorlunda.
Oj hur mycket har du i resor?Fick min nu och ska betala tillbaka 33 000 kr… men med reseavdrag så får jag tillbaks 45 645 kronor. Det sura är att om jag inte skulle betala tillbaka hade jag fått ca 86000 kronor tillbaka men men glad att jag får något tillbaka tack vare reseavdrag.
Hur räknade du ut så att du får fram slutsumman? Ska betala restskatt på 33k. Ska lägga in 49k för reseavdrag. Hur kan jag räkna ut vad det blir i slutändan? Ingen bra matematiker härFick min nu och ska betala tillbaka 33 000 kr… men med reseavdrag så får jag tillbaks 45 645 kronor. Det sura är att om jag inte skulle betala tillbaka hade jag fått ca 86000 kronor tillbaka men men glad att jag får något tillbaka tack vare reseavdrag.
49000-11000=38000/3 är va du får för resorna. Alltså ca 12700krHur räknade du ut så att du får fram slutsumman? Ska betala restskatt på 33k. Ska lägga in 49k för reseavdrag. Hur kan jag räkna ut vad det blir i slutändan? Ingen bra matematiker här
Nja inte riktigt. Det blir 12700 som dras av på din beskattningsbara inkomst så det är inte 12700 man får tillbaka.49000-11000=38000/3 är va du får för resorna. Alltså ca 12700kr