- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
Bra tänkt! -Det gör det.... jaja då är det som jag misstänkte. Kommer få ca 50 tillbaka. Fast det är ju på ett sätt bra för då kan dem banka av 50k på mina skulder![]()

Bra tänkt! -Det gör det.... jaja då är det som jag misstänkte. Kommer få ca 50 tillbaka. Fast det är ju på ett sätt bra för då kan dem banka av 50k på mina skulder![]()

Loggade in på SKV nu och min syns inte där än.Inte så intressant när man får den till kivra, alla kommer åt den på Skatteverkets sida samtidigt.
Jag väntar lugnt och stilla tills min dyker upp i brevlådan någon gång i aprilHaha folk är så giriga, fan chilla lite. Jobbar ingen?![]()
Den har försvunnit, det gick på morgonen att ladda hem deklarationen som pdf.Skumt, testade logga in funkade smooth.
Men hittar ingenstans var jag "laddar hem den" som alla nämner. Kollar datorn, Står inget någonstans om att ladda hem.
Edit: Går itne trycka på inkomstdeklaration 1 för mig.![]()
Och utskick sker mellan den 4- 10 tror jag att jag läste någonstans. Jag vill se mitt nu!Nu står det dock att man kan se sin deklaration ”efter utskicket” på mina sidor. Det gjorde det inte tidigare väl?