Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Får hela 1700kr tillbaka… i år har ingen lämnat in att jag betalat endel mot ränta som de gjort förut.
(har skuldsanering).
men bättre att få tillbaka än betala
Färre har redovisat ränta för mig med i år. Bara tre mot tidigare 6 borgenärer har redovisat i år.

Går att kolla via Tradera, ”Ditt Saldo - Månadsrapport - Välj år 2023 och där finns inskickade deklarationsunderlag
Japp, jag hittade dit... Var uppe på ett totalt försäljningsvärde om 40tkr under 2023 (såld för både mig, min sambo och dotter).
Men det är väl bara om man är över 50tkr som man måste redovisa dessa eller har jag missförstått...

Japp, jag hittade dit... Var uppe på ett totalt försäljningsvärde om 40tkr under 2023 (såld för både mig, min sambo och dotter).
Men det är väl bara om man är över 50tkr som man måste redovisa dessa eller har jag missförstått...
Från Skatteverkets hemsida:
”Om du har sålt personliga tillgångar behöver du bara deklarera inkomsten om din totala vinst är mer än 50 000 kronor under året. Det gäller också om du har gjort ett byte eller liknande överlåtelse.”

Va fan går ju inte ens att logga in då alla vill titta

Va fan går ju inte ens att logga in då alla vill titta
Jag lyckades logga in men då såg jag inte min deklaration längre.. utan såg endast för 2022… hmm mycket skumt..

Våra system är inte de bästa.
Först UC, nu Skatteverket och den ägs av myndigheten. Skrattretande

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp