- Meddelanden
- 67
- Mottagna reaktioner
- 77
- Poäng
- 207
Skönt man inte kommer över 50tkr, slipper redovisa den försäljningen…
Kan man redan nu se vilken summa man har kommit upp i ute på Skatteverkets sida eller är det Traderas sida man måste kolla hos ?!Skönt man inte kommer över 50tkr, slipper redovisa den försäljningen…
Går att kolla via Tradera, ”Ditt Saldo - Månadsrapport - Välj år 2023 och där finns inskickade deklarationsunderlagKan man redan nu se vilken summa man har kommit upp i ute på Skatteverkets sida eller är det Traderas sida man måste kolla hos ?!
Färre har redovisat ränta för mig med i år. Bara tre mot tidigare 6 borgenärer har redovisat i år.Får hela 1700kr tillbaka… i år har ingen lämnat in att jag betalat endel mot ränta som de gjort förut.
(har skuldsanering).
men bättre att få tillbaka än betala
Japp, jag hittade dit... Var uppe på ett totalt försäljningsvärde om 40tkr under 2023 (såld för både mig, min sambo och dotter).Går att kolla via Tradera, ”Ditt Saldo - Månadsrapport - Välj år 2023 och där finns inskickade deklarationsunderlag
Jag skulle vilja veta varför de slutat redovisa i år. .?! Men jag låter det nog vara. Fortfarande glad att jag har en skuldsaneringFärre har redovisat ränta för mig med i år. Bara tre mot tidigare 6 borgenärer har redovisat i år.
Haha folk är så giriga, fan chilla lite. Jobbar ingen?![]()

Från Skatteverkets hemsida:Japp, jag hittade dit... Var uppe på ett totalt försäljningsvärde om 40tkr under 2023 (såld för både mig, min sambo och dotter).
Men det är väl bara om man är över 50tkr som man måste redovisa dessa eller har jag missförstått...
Jag lyckades logga in men då såg jag inte min deklaration längre.. utan såg endast för 2022… hmm mycket skumt..Va fan går ju inte ens att logga in då alla vill titta