Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Samma sak med påsk och jul. De infaller olika under olika år. Ibland är påsken sen och ibland tidig. Samma med återbäringen, ibland kommer den tidigt i april och ibland någon vecka senare året efter.
Det har du jäkligt rätt i.

Det har du jäkligt rätt i.

9–12 april 2024​

Skatteverket betalar ut skatteåterbäringen till dig som har skatt att få tillbaka och som har godkänt din deklaration digitalt, utan ändringar eller tillägg, senast 3 april.

Kommer ni in i skatteverkets app?

Kom inte in via appen men gick bra via datorn.

När jag skriver in mitt reseavdrag står det för högt belopp:facejoy: men går att spara ändå. Står det så på alla?

För mig också. Jag fyllde i 112.500 kr i reseavdrag och det gick igenom. Säkert bara ett säkerhetsmeddelande när man anger en summa som är högre än normalt.

Om man inte ska ändra ngt i sin deklaration när är det senast man måste deklarera för att få återbäring i april?

Om man inte ska ändra ngt i sin deklaration när är det senast man måste deklarera för att få återbäring i april?
"Godkänn deklarationen digitalt, utan ändringar och senast den 3 april, så kan du få skatteåterbäringen redan den 9–12 april."
Enl skv hemsida.

Om man deklarerar på hemsidan så får man tillbaka i april också? Eller måste det vara via appen?

Kommer aldrig in på appen…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp