Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Och årets fråga då. Vad har du för sista siffra i personnumret? Eller skostorlek eller vad man nu försökt koppla det till tidigare år:D
Jag tog min vikt delat med längd x 2 och tippar då på att jag får min på onsdag.
Eller var det BMI..? Blandar alltid ihop dom två.

Har det inte varit såhär i många år nu att Skatteverkets sida kraschar pga. högt tryck när deklarationen "släpps"??
Lustigt att de varje år också verkar lika förvånade.. :facejoy:
Är ju dock inte Skatteverket som är särskilt förvånade utan alla medborgare som år ut och år in inte lyckas följa enkla instruktioner som ”logga inte in första och sista dagen, då är trycket högt” och ”du mottar din deklaration mellan datum x och x”. :rolleyes:

Är ju dock inte Skatteverket som är särskilt förvånade utan alla medborgare som år ut och år in inte lyckas följa enkla instruktioner som ”logga inte in första och sista dagen, då är trycket högt” och ”du mottar din deklaration mellan datum x och x”. :rolleyes:
Haha...Sant :) det mänskliga beteendet är fascinerande.

Jag har inte fått, en kollega hade fått vid eftermiddagsfikat.
Hen har skostorlek 43 och en motorbåt. Jag tror det är avgörande enligt min djupgående analys.

Nu kom min. Jag har blå jacka och vit bil.

Hen har skostorlek 43 och en motorbåt. Jag tror det är avgörande enligt min djupgående analys.
Då lär jag få min sist, jag har 34 i skostorlek och äger ingen båt.

Jag fick oxå vid den tiden, men har varken det ena eller det andra. Det var kanske mitt vackra yttre som bidrog till tidpunkten… :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp