Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Där de står skattekonto
Ok. Ja har Kivra och godkände deklaration omgående. När de var dags för utbetalning i April så upptäckte jag att ja inte hade något konto registrerat, bytte bank förra året. Gick då in och registrera mitt nya konto på en gång. Har dock inte fått något i Kivra om utbetalning.

Vart nånstans inne på skatteverkets hemsida kan ja hitta om det har betalts ut än eller ej? Står bara preliminärt att få tillbaka upp till höger i en grön box.
Kolla på skattekontot, där ser du vilka transaktioner som gjorts.

Hur svårt kan det vara, min 70+ morsa hittar på den sidan :-/
Loggade först in på Skatteverket o valde inkomsdeklaration o letade runt där, därav hitta ja de inte först... Men härligt att höra att de finns 70 plussare som behärskar tekniken ;)

Någon som vet klockslag man ska hålla lite extra koll på dessa dagar?
Förra året fick jag pengarna första utbetalningsdagen (idag) men inte bland de första (runt 15 tiden och då var det andra som redan hade fått 3-4 timmar tidigare). Swedbank

Din morsa har säkert bättre hyfs än vad du har.
Förmodligen, blir bara less på folk som inte ens försöker själv innan de ger upp. Dags att terminera mitt medlemsskap här ändå.. Inser tyvärr att kompetensnivån korrelerar och är symtomatisk med det ekonomiska handlaget. Tack och hej!

Förmodligen, blir bara less på folk som inte ens försöker själv innan de ger upp. Dags att terminera mitt medlemsskap här ändå.. Inser tyvärr att kompetensnivån korrelerar och är symtomatisk med det ekonomiska handlaget. Tack och hej!
Äsch, ge oss en chans! Det är trots allt några tusen här :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp