- Meddelanden
- 737
- Mottagna reaktioner
- 191
- Poäng
- 377
Märkligt, tidigare år (för 10 år sen) har det stått annorlunda och direkt till krf...Står samma hos mig men förutsätter ändå att KF får allt.
Märkligt, tidigare år (för 10 år sen) har det stått annorlunda och direkt till krf...Står samma hos mig men förutsätter ändå att KF får allt.
Bara hoppas nån tryckt på fel knapp o pengarna trillar inMärkligt, tidigare år (för 10 år sen) har det stått annorlunda och direkt till krf...
Jag är i exakt samma läge. Ändringar som tillkommit som jag godkände idag och redan innan dess gått slutskattebesked på Kivra och på skattekontot besked om att uttag gjorts 200404. Då vågar jag kanske hoppas på pengar i veckan jag med?
Yeah!!!! Detsamma gissar och hoppas jag gäller även mig.Jag har nu pratat med Skatteverket och mina pengar är utbetalade trots att jag godkände 4/4, fantastiskt!
Min dotter jobbade på Espresso house 12-15 timmar i veckan för att spara pengar till Universitetet till hösten och pluggade själv hemma men sista Högskoleprovet hon skulle ta i vår för att förbättra betyget blev inställt och hon vet inte om hennes nuvarande betyg räcker för Universitetet för att komma in om de nu öppnar igen. Sonen började jobba 7/1 i år efter nästan 2 års arbetslöshet och är utförsäkrad från sin Akassa. Han fick ett konsult jobb med anställning månad för månad men det beslutades att det inte skulle förlängas efter den 31/3. Båda barnen bor hemma och har betalat för sig då jag har väldig låg sjukpension så det blir till att vända på slantarna nu. Hoppas verkligen din dotter får behålla sitt jobb och att hennes resturang håller öppet.Usch vad jobbigt för Dig...inom vilka branscher arbetar dom inom?
Känner oro själv för min dotter som arbetar på restaurang. Flertalet på restaurangen har redan blivit uppsagda, men hon tror att hennes jobb är säkrat...iallafall så länge dom får ha öppet...
Får du utbetalt i veckan ? Vad sa Skatteverket ??står likadant hos mig, godkände 4/4... väntar på samtal från en kontakt på Skatteverket kl 11... återkommer!

Helt suveränt,, bra jobbat SkatteverketJag har nu pratat med Skatteverket och mina pengar är utbetalade trots att jag godkände 4/4, fantastiskt!

Min dotter jobbade på Espresso house 12-15 timmar i veckan för att spara pengar till Universitetet till hösten och pluggade själv hemma men sista Högskoleprovet hon skulle ta i vår för att förbättra betyget blev inställt och hon vet inte om hennes nuvarande betyg räcker för Universitetet för att komma in om de nu öppnar igen. Sonen började jobba 7/1 i år efter nästan 2 års arbetslöshet och är utförsäkrad från sin Akassa. Han fick ett konsult jobb med anställning månad för månad men det beslutades att det inte skulle förlängas efter den 31/3. Båda barnen bor hemma och har betalat för sig då jag har väldig låg sjukpension så det blir till att vända på slantarna nu. Hoppas verkligen din dotter får behålla sitt jobb och att hennes resturang håller öppet.
De gör löpande utbetalningar, kolla imorgon igenÄr de någon som de står utbetalning idag eller görs alla lördag 4/4