Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick på Kivra att de är utbetalt nu, hur lång tid tar de? 2-3 dagar?

Jag har inte fått i Kivra, men när jag loggar in och kollar skattekontot står det ”Utbetalning” 2020-04-04.

Det är ju sagt att utbetalning är 7-9/4 så ni lär ju få nån av dom dagarna.....

Tror inte du ska ha för höga förhoppningar att pengarna kommer under dagen.
På skattekontot står det att det tar ca 3 bankdagar att få in pengarna på kontot, så allra tidigast blir det imorrn.
Ja såklart så kan de ju va, men ja brukar få mitt vardagen efter utbetalningen.. har Swedbank

Har alltid fått mina pengar på tisdagen, kollat tillbaka 3 år och då står skatten utbetald på lördagen och pengarna på kontot tisdagen.

Bli nervös nu,min man har inte fått kivra o inget utbetalt.Det har stått inskickad och inga ändringar gjorda.Kan de komma idag me ?

Ser du inget på skattekontot så lär pengarna inte komma idag..
Men de gör ju utbetalningar löpande under veckan

När det kommer till slutskattebesked så kan det även komma efter man har fått pengarna på sitt konto så häng inte upp er på det. Kolla istället om det står som utbetalt på skattekontot. Är det utbetalt där så kommer pengarna någon gång i veckan beroende på hur snabba eran bank är.

Ser du inget på skattekontot så lär pengarna inte komma idag..
Men de gör ju utbetalningar löpande under veckan
Men han ser inget på utbetalningar heller är .Kan dom utbetala idag me eller gjordes alla den 4

Står utbetalt på mitt skattekonto, men har en skuld på ngra tusen som är fastställd hos kronofogden, borde dom inte gå dit?

2020-04-04 Utbetalning -16 276

Jag godkände min deklaration först den 2/4, hade missat en ändring, men nu står det alltså så där: innebär det att jag ändå kan räkna med slantar denna vecka?!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp