Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ser också min utbetalning nu från Skattekontot från den 4/4 brukar inte få första dagen men kommer ändå kolla mitt lönekonto hela tiden, skulle vara helt fantastiskt om jag fick imorgon. Behöver något positivt att se fram emot just nu, när livet är så kämpigt med båda barnen uppsagda från sina jobb från den 1/4.

Ser också min utbetalning nu från Skattekontot från den 4/4 brukar inte få första dagen men kommer ändå kolla mitt lönekonto hela tiden, skulle vara helt fantastiskt om jag fick imorgon. Behöver något positivt att se fram emot just nu, när livet är så kämpigt med båda barnen uppsagda från sina jobb från den 1/4.

Usch vad jobbigt för Dig...inom vilka branscher arbetar dom inom?
Känner oro själv för min dotter som arbetar på restaurang. Flertalet på restaurangen har redan blivit uppsagda, men hon tror att hennes jobb är säkrat...iallafall så länge dom får ha öppet...

Jag har ännu inte fått mitt slutskattebesked, men loggade in på mitt ”skattekonto” hos Skatteverket & kunde där se att utbetalning därifrån ägde rum den 4:e april.
Det kan ni andra oxå testa med att göra...
Ja på skattekontot syns utbetalningen + kvittens, superduper, tack Kimsan för rådet... ha en fin dag :)

Var det inte samma förra året att vissa fick 1 dag innan? Det står ju att man får pengarna mellan 7-9 april.

Var det inte samma förra året att vissa fick 1 dag innan? Det står ju att man får pengarna mellan 7-9 april.
Ja det är nog utspritt då det är flera milijoner människor som ska ha utbetalningar, men logga in på ditt Skattekonto så ser du om det finns en transaktion för denna vecka där.. :)

Tips- Jag brukar alltid ha koll på skattekontot. Har inte fått slutskattebesked i kivra. Men som ni ser är mitt utbetalt 4/4. Så pengarna dyker nog upp under dagen

Tror inte du ska ha för höga förhoppningar att pengarna kommer under dagen.
På skattekontot står det att det tar ca 3 bankdagar att få in pengarna på kontot, så allra tidigast blir det imorrn.

Bli nervös nu,min man har inte fått kivra o inget utbetalt.Det har stått inskickad och inga ändringar gjorda.Kan de komma idag me ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp