Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har grå hoodie, grå mjukisar och storlek 35 i skor, måste vara det som är felet för jag har inte fått nå. o_O
Oj oj oj, ja med dom förutsättningarna ska du nog förvänta dig en granskning och kommer förmodligen inte få något tidigast i augusti.... Kanske om du imorgon har på dig jeans och en brun keps att du kan rädda upp det där...

Oj oj oj, ja med dom förutsättningarna ska du nog förvänta dig en granskning och kommer förmodligen inte få något tidigast i augusti.... Kanske om du imorgon har på dig jeans och en brun keps att du kan rädda upp det där...
Anade detta :facepleading:
Värt ett försök, ska rota fram det i garderoben. Håll tummarna för mig att det funkar! :folded:

Fick nu ett sms från kirva att skatteverket ska betala ut mitt belopp inom en vecka. Känns fantastiskt. Obs gäller ha koll nästa år också att kolla varje dag innan den 31e mars o godkänna även om nya ändringar har inkommit

Jag har ännu inte fått mitt slutskattebesked, men loggade in på mitt ”skattekonto” hos Skatteverket & kunde där se att utbetalning därifrån ägde rum den 4:e april.
Det kan ni andra oxå testa med att göra...

Jag har ännu inte fått mitt slutskattebesked, men loggade in på mitt ”skattekonto” hos Skatteverket & kunde där se att utbetalning därifrån ägde rum den 4:e april.
Det kan ni andra oxå testa med att göra...

Samma här :)
Då kommer förhoppningsvis cashen imorgon tisdag, eller vad tror ni?

Tips- Jag brukar alltid ha koll på skattekontot. Har inte fått slutskattebesked i kivra. Men som ni ser är mitt utbetalt 4/4. Så pengarna dyker nog upp under dagen

Bilagor

• 20200406_071100.jpg
    20200406_071100.jpg
    459 KB · Visningar: 29
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp