Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Helt galet, ett lån i skillnad mot året innan och mitt underskott gick från 66.000 till 141.000. Huuuur är det ens möjligt när jag inte har någon skillnad på lån kostnader?
38.500 tillbaka är väl bra men fan vad deprimerande att läsa det underskottet..

Säkert dum fråga, men som andra skrivit så verkar det ”fattas” räntor i min deklaration jämfört med förra året. Var får jag tag på dessa? Ska man ringa o be om kontrolluppgift av varje bolag?

Hur har C Finance fått för sig att jag betalat in 597kr i ränta. Har spärrat mig på Meddelandelån och Flexlimit för 100 år sen.
Inte betalt en krona till dom vad jag vet under 2019. Har dessa någon annan aktör jag glömt?

Jag ska få tillbaka drygt 9000 men det är innan jag dragit av resorna.
Jag behöver verkligen de 9000 I april
Om jag fattat rätt så kan jag godkänna deklarationen utan ändringar, få ut pengar i april. Och sen ändrar i deklarationen så att jag får tillbaka pengarna för resor.
Min fråga är:
Om jag gör ändringen innan 2 maj, kan jag få tillbaka pengar i juni då eller måste jag vänta?

Va ?! Visste du om detta ?! :(
Ja, det beror på min jämkning. Det blir lite andra siffror sen när jag har fyllt i avdrag för dubbelt boende och resor. Men klart lite nervöst att det inte skulle gå igenom.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp