- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Vissa skumma bolag får man ju inte dra av ränta för, Vivus t.ex är inte avdragsgillt fick jag veta idag.. Kanske därför räntebeloppet är lågt om du har många "otillåtna långivare".
Står dom med på deklarationen?
vivus/4finance hade jag kollat upp ...fick dra av hos dom förra året rejält ! även onea som är deras syster bolag !Jag har under 2019 lånat och konstant betalat räntor hos:
Monetti
Kredit365
Smspengar
Credigo
Easycredit
Vivus
Zimpler
Hur i helskotta kan det amounta till 6,2k? Jag har maxbelopp på Easy och Smspengar.
Står dom med är de medräknade i din deklaration.Kollade nu och de står med - men de verkar inte ha tagits i beaktning.
Kolla så att alla rapporterat in räntorna.Fick min tillslut imorse och är sjukt besviken. 4,8k - hade räknat med minst 15k, helst 20k +. Jag har tjänat in total 102k i år och får alltså bara 4,8k tillbaka trots alla hutlösa sms lån räntor jag betalade hela förra året. Hur kan detta gå ihop? Det står att mitt räntebelopp bara var 6.2k.
Står dom med är de medräknade i din deklaration.
ring upp varje och fråga dom...för det är ju väldigt lite räntor med tanke på dom långivarna !OK - jag är väldigt obevandrad när det kommer till deklarationer men du verkar ha rätt. Det är beloppet som förbluffar mig, för de har samtliga alltså rapporterat in att jag betalat in 6,2k i räntor vilket är alldeles för lågt jämfört med verkligheten.