Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Den enda som inte rapporterat in för mig är alektum som kör fakturering av minifinans.
vivus och onea rappoterade för mig förra året , alltså 4 finance ...tror räntorna låg på nästan 40 000 kr då....så jag fick en hel del tillbaka då från dom !

Brixo har rapporterat in 3k för lite ränta..

Jag har under 2019 lånat och konstant betalat räntor hos:

Monetti
Kredit365
Smspengar
Credigo
Easycredit
Vivus
Zimpler

Hur i helskotta kan det amounta till 6,2k? Jag har maxbelopp på Easy och Smspengar.
Jag har under 2019 lånat och konstant betalat räntor hos:

Monetti
Kredit365
Smspengar
Credigo
Easycredit
Vivus
Zimpler

Hur i helskotta kan det amounta till 6,2k? Jag har maxbelopp på Easy och Smspengar.
vivus/4finance hade jag kollat upp ...fick dra av hos dom förra året rejält ! även onea som är deras syster bolag !

Fick min tillslut imorse och är sjukt besviken. 4,8k - hade räknat med minst 15k, helst 20k +. Jag har tjänat in total 102k i år och får alltså bara 4,8k tillbaka trots alla hutlösa sms lån räntor jag betalade hela förra året. Hur kan detta gå ihop? Det står att mitt räntebelopp bara var 6.2k.
Kolla så att alla rapporterat in räntorna.

Står dom med är de medräknade i din deklaration.

OK - jag är väldigt obevandrad när det kommer till deklarationer men du verkar ha rätt. Det är beloppet som förbluffar mig, för de har samtliga alltså rapporterat in att jag betalat in 6,2k i räntor vilket är alldeles för lågt jämfört med verkligheten.

OK - jag är väldigt obevandrad när det kommer till deklarationer men du verkar ha rätt. Det är beloppet som förbluffar mig, för de har samtliga alltså rapporterat in att jag betalat in 6,2k i räntor vilket är alldeles för lågt jämfört med verkligheten.
ring upp varje och fråga dom...för det är ju väldigt lite räntor med tanke på dom långivarna !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp