Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Detta hittade jag om Everyday card "Du kan se ditt årsbesked när du loggar in med Mobilt BankID under Logga in – Avtal och meddelanden" vet inte om du kan se det än men du kan ju alltid kolla.

Detta hittade jag om Everyday card "Du kan se ditt årsbesked när du loggar in med Mobilt BankID under Logga in – Avtal och meddelanden" vet inte om du kan se det än men du kan ju alltid kolla.
Hmmmmmm, nope. Bara meddelanden finns ej nåt med det du skriver. Tittat runt bland deras länkar när jag är inloggad. Finns ingenting. Får nog fråga när jag är inloggad. Dom är snabba på att svara.

Fick svar från kundtjänst och det stämde till att jag måste gå till Nordea.se och där logga in. Vilket jag inte visste. Nu har jag fått mitt årsbesked.

Fick svar från Klarna idag: " Våra årsbesked är inte sammanställda ännu tyvärr men det kommer vara klart närmare deklarationstider.
Vänligen avvakta och håll utkik i appen, om det inte skulle dyka upp något där är du alltid välkommen att återkomma." Så då blir det väl i mars någon gång antar jag.

Jag som fick min skatteåterbäring i förskott i början av januari...kan de bli så att alla bolag inte skickat in ränte uppgifter o sånt elr va de kallas....så man kanske får tillbaka ännu mer sen till sommaren?? Någon som varit med om de?

Vi ringde in i fredags vi hade inte fått in allt .Min man få utbetalt idag .Så de kommer mer sen

Förstår inte med ränta ibland fick från bn mitt årsbesked om ränta. Att jag betalat 10k i ränta men har ju skuldsanering sen februari 2019. Så ska bli intressant att se sin skattebeked.

Förstår inte med ränta ibland fick från bn mitt årsbesked om ränta. Att jag betalat 10k i ränta men har ju skuldsanering sen februari 2019. Så ska bli intressant att se sin skattebeked.

Jag hade löneutmätning under 2 månader 2019 och idag när jag såg mitt årsbesked från just Bank Norwegian, så hade jag betalt över 13.000kr i ränta dessa månader.
Kan förvisso stämma då den skulden var min enskilt största och med horribel ränta...
Det lär nog bli lite pengar tillbaks på skatten i år... :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp