- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Swedbank kör alltid sitt för nästkommande dag efter kl 13.15-13.20intressant. Ser inget hos Swedbank
Swedbank kör alltid sitt för nästkommande dag efter kl 13.15-13.20intressant. Ser inget hos Swedbank
Ja men inte under skatteutbetalningSwedbank kör alltid sitt för nästkommande dag efter kl 13.15-13.20

Där tickar det på kan man sägaOm ni går in på länken här så kan ni se hur bankgirocentralen kör löpande just nu. En bit ner i högra hörnet tickar en mätare för transaktioner som går igenom bg..
https://www.bankgirot.se

Det räknas ju som en ändring.WTF. Kommer inte få återbäringen förrän i juni/aug säger de! Trots att jag har kivra och lämnade in. Allt pga för att "jag lämnat in bilagor". Jag lämnade ju in bilagor för att det inte gick att slutföra deklarationen utan det. Blir så trött.
Det räknas ju som en ändring.
Det går tyvärr inte att undvika. Finns det bilagor att fylla i, måste man lämna in de för att kunna deklarera. Samma sak med K10 mm. Räknas som ändringJag visste inte det, men hur hade jag kunna undvika ändringen? Jag ville inte lämna in bilagor men man blev illa tvungen, för ansökan gick inte igenom utan att fylla i dem.