Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om ni går in på länken här så kan ni se hur bankgirocentralen kör löpande just nu. En bit ner i högra hörnet tickar en mätare för transaktioner som går igenom bg..

https://www.bankgirot.se

På e-m i dag rasslar det nog till för de flesta som väntar pengar denna vecka :)

WTF. Kommer inte få återbäringen förrän i juni/aug säger de! Trots att jag har kivra och lämnade in. Allt pga för att "jag lämnat in bilagor". Jag lämnade ju in bilagor för att det inte gick att slutföra deklarationen utan det. Blir så trött.

WTF. Kommer inte få återbäringen förrän i juni/aug säger de! Trots att jag har kivra och lämnade in. Allt pga för att "jag lämnat in bilagor". Jag lämnade ju in bilagor för att det inte gick att slutföra deklarationen utan det. Blir så trött.
Det räknas ju som en ändring.

Det räknas ju som en ändring.

Jag visste inte det, men hur hade jag kunna undvika ändringen? Jag ville inte lämna in bilagor men man blev illa tvungen, för ansökan gick inte igenom utan att fylla i dem.

Jag visste inte det, men hur hade jag kunna undvika ändringen? Jag ville inte lämna in bilagor men man blev illa tvungen, för ansökan gick inte igenom utan att fylla i dem.
Det går tyvärr inte att undvika. Finns det bilagor att fylla i, måste man lämna in de för att kunna deklarera. Samma sak med K10 mm. Räknas som ändring

Här läst i olika forum och får känslan av att alla som är Nordea kunder får imon! Känna som de delar upp dagarna efter banker ?
Kanske man kan hoppas att Swedbank får idag då skatteverket betalar ut från Swedbank

Kollade förra året och då hade de betalats ut den 6 och hade pengarna den 9 första dagen de började betala ut!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp