- Meddelanden
- 219
- Mottagna reaktioner
- 56
- Poäng
- 177
Ja såg att den frågan hade vart uppe redan så tog bort mitt inläggTror Skatteverket gjort fel helt enkelt![]()

Ja de måste ju verkligen va något tokigt
Ja såg att den frågan hade vart uppe redan så tog bort mitt inläggTror Skatteverket gjort fel helt enkelt![]()

JaJa såg att den frågan hade vart uppe redan så tog bort mitt inlägg
Ja de måste ju verkligen va något tokigt
får jag gissa jag på att det blivit fel med slutskattebeskedet! Men tror han kommer få tillbaka 36 000 kr 
Ja hoppas med dom får det.. Kan man se eventuella ändringar i deklarationen, alltså vad som kan ha ändrats? Då kanske Nea75 kan se om något ändratsJafår jag gissa jag på att det blivit fel med slutskattebeskedet! Men tror han kommer få tillbaka 36 000 kr
![]()
Ja om man logga in på sin deklation så kan det stå att det tillkommit uppgifter efter man skickat in denJa hoppas med dom får det.. Kan man se eventuella ändringar i deklarationen, alltså vad som kan ha ändrats? Då kanske Nea75 kan se om något ändrats
Står inget om någon ändring men vi få se imorgon .Domen faller dåJa om man logga in på sin deklation så kan det stå att det tillkommit uppgifter efter man skickat in den
Håller tummarna för erStår inget om någon ändring men vi få se imorgon .Domen faller då
Håller också tummarna för er!Står inget om någon ändring men vi få se imorgon .Domen faller då
TackHåller tummarna för er
Kan väl inte vara bluff på deras sida ?