Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Risken är väl att pengarna går till annat och så sitter man där med sina skulder ändå :eek:

Tkr de e surt att vissa blir nekade...även om man inte har skulder hos kronofogden o skulder som e på väg dit så är de en stor räddning o få pengarna i förskott så man slipper hamna där igen...

Så, alla som vill och kan skicka in delar av underlaget för en deklaration borde kunna få i förtid?

Idag kom årsbesked för SBAB i Kivra, Slantar och Extrakosing på mailen. Jag kollade hur mycket jag betalat i ränta till SBAB från 2011 och då hade jag 68000 i ränta för att sedan sjunka ner till 28000 för 2019 på samma lånebelopp.

Så, alla som vill och kan skicka in delar av underlaget för en deklaration borde kunna få i förtid?

Ja om man har skulder på gång till kronofogden så tkr jag man har rätt o få ut förtids återbetalning av skatten:)

Ja om man har skulder på gång till kronofogden så tkr jag man har rätt o få ut förtids återbetalning av skatten:)

Ok, men det var inte vad jag frågade alls, jag frågade om det skulle gälla alla.

Kalla mig otålig men det är slutet av januari och inte en enda aktör har fixat kontrolluppgifter / årsbesked för mig. Varken via inloggning eller via mail.. Störande

Idag kom årsbesked för SBAB i Kivra, Slantar och Extrakosing på mailen. Jag kollade hur mycket jag betalat i ränta till SBAB från 2011 och då hade jag 68000 i ränta för att sedan sjunka ner till 28000 för 2019 på samma lånebelopp.

Många har nog glömt bort hur hög boräntan kan vara. Hoppas den håller sig låg ett tag till...

Kalla mig otålig men det är slutet av januari och inte en enda aktör har fixat kontrolluppgifter / årsbesked för mig. Varken via inloggning eller via mail.. Störande

De verkar sämre i år aktörerna.

Fick tillbaka 38 000 kr på skatten förra året.
Tror att det kommer att bli nåt liknande i år också.
Ska bli spännande att se var det landar.
Sen måste det i år bli mindre med räntorna, har inte lika många lån nu.
Måste få ner underskottet till 2021.

Ahhhh detta är nästa sak jag längtar efter :p

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp