Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2014

Fast jag har aldrig lånat av eurolån.får luska när jag har tid.

Undrar när dem betala ut från skatteverket?

Vad menar du?

Om det är när skatteåterbäringen betalas ut så kommer den runt 5 juni

Elcf Sweden A har jag oxå fått ränteutgifter för? Varför?

Elcf Sweden A har jag oxå fått ränteutgifter för? Varför?

Svårt för oss här att veta. Men att flera påstår samma sak tyder ju på att antingen har ni tagit lån hos Euroloan som ni glömt, vilket inte är troligt alls. Annars kan det vara att dom styr något bolag som vi inte känner till kopplingen till sedan tidigare. Jag har googlat på det men hittar bara att dom ska vara kopplade till Euroloan. Så det är märkligt. Ett tredje alternativ är att ni lånat via en låneförmedlare och lån i ert personnummer tagits hos Euroloan?

Svårt för oss här att veta. Men att flera påstår samma sak tyder ju på att antingen har ni tagit lån hos Euroloan som ni glömt, vilket inte är troligt alls. Annars kan det vara att dom styr något bolag som vi inte känner till kopplingen till sedan tidigare. Jag har googlat på det men hittar bara att dom ska vara kopplade till Euroloan. Så det är märkligt. Ett tredje alternativ är att ni lånat via en låneförmedlare och lån i ert personnummer tagits hos Euroloan?
Om någon som du föreslår tagit lån hos Eurolån med mitt pesronnummer så borde jag ju rimligtvis fått faktura från dem också och det har jag inte fått oc (har aldrig tagit lån hos dem heller).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp