Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2014 du kan se beloppet den 3 juni

Om man inte har skuldsaldo hos KFM, men betalningsförelägganden , får jag ut mina skattepengar då?? Har kollat skattekontot under begärd utbetalningsinfo står det "utbetalas till ditt konto". Har ej fått in några pengar ännu. Någon som vet??

Det ska du nog få. KFM tar bara pengar om du har skuldsaldo och det är långt ifrån alla betalningsförelägganden som går hela vägen dit. Många inkassobolag exempelvis skickar bara ett hela vägen till utmätning.

Står det dessutom att det utbetalats till ditt konto kan du vara helt säker på det. Det kommer nog imorgon eller så.

Kan man göra något så att KF tar ett lägre belopp eller inget alls? Överklaga, fylla ngn blankett?:S

Tack för bra svar Då väntar jag och hoppas under dagen

Det ska du nog få. KFM tar bara pengar om du har skuldsaldo och det är långt ifrån alla betalningsförelägganden som går hela vägen dit. Många inkassobolag exempelvis skickar bara ett hela vägen till utmätning.

Står det dessutom att det utbetalats till ditt konto kan du vara helt säker på det. Det kommer nog imorgon eller så.

ja du blir bara av med pengarna om det finns ett registrerat skuldsaldo
som i regel uppstått genom att tingsrätt avgjort målet
dvs att skuulden blir utmätningsbar

Ni som har Swedbank och inte fick skattepengar igår. Hojta till om de trillar in idag.

Går det att se på skattekontot om jag eller kronofogden får skatteåterbäringen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp