Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2014 du kan se beloppet den 3 juni

Hur vet man om pengarna gått till mig eller kf?
Står utbetalt bara

det står om de gått till kfm

hur står det då?
när jag loggar in på skattekontot står det

2014-06-01
Utbetalning -7 180

har det gått till mig då? inte för att det spelar någon roll då jag ändå ska lösa skulden.

Är det någon som har personkonto i Nordea som fått sina pengar??

hur står det då?
när jag loggar in på skattekontot står det

2014-06-01
Utbetalning -7 180

har det gått till mig då? inte för att det spelar någon roll då jag ändå ska lösa skulden.

samma här.

2014-06-01
Utbetalning -.....

har Swedbank, har någon fått sina pengar än? Kan man ringa skatteverket och fråga om utbetalningen gått till kontot eller till KF(dålig ide kanske)?

Vilken bank man har avgör inte när pengarna kommer in på kontot. Vissa Swedbank kunder får idag, vissa imorgon och en del på torsdag. Slumpen avgör tydligen vem som får vilken dag.

Jag har inte fått in pengar än men upplysningen har uppdaterats. Dom är dock på väg, valde att inte få tillbaka 19800kr som jag skulle fått och fick ner underskottet istället från 70000 till 25000. Då kan jag samla lån istället. :)) får tillbaka lite i allafall!

samma här.

2014-06-01
Utbetalning -.....

har Swedbank, har någon fått sina pengar än? Kan man ringa skatteverket och fråga om utbetalningen gått till kontot eller till KF(dålig ide kanske)?

Har också Swedbank och några dagar gammalt skuldsaldo. En aning nervpirrande om jag eller kronis får skatteåterbäringen... Inget på kontot ännu iallafall

Har också Swedbank och några dagar gammalt skuldsaldo. En aning nervpirrande om jag eller kronis får skatteåterbäringen... Inget på kontot ännu iallafall

Tryck på ''begära utbetalning'' sedan ''information om tidigare utbetalningar'' sedan tryck på ''info''

KF har tagit mina:(

KFM drog mina också, men det var såklart väntat för min del.

Men hur fort får KFM pengarna och hur fort kan jag se på till exempel Svea Inkasso att det förändrats gällande dom aktuella skulderna? Hade jag fått pengarna hade jag ju redan hunnit betala bättre själv. Hur lång tid tar dom på sig? KFM lär ju också få mycket att göra nu i dagarna den här veckan fram till torsdag...

Om man inte har skuldsaldo hos KFM, men betalningsförelägganden , får jag ut mina skattepengar då?? Har kollat skattekontot under begärd utbetalningsinfo står det "utbetalas till ditt konto". Har ej fått in några pengar ännu. Någon som vet??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp