Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skatteåterbäring 2014 du kan se beloppet den 3 juni
Verkar så.
Även underskott av kapital och sånt uppdateras väl nu här i dagarna?
From vilket datum kan alla se ens nya "bättre" uppgifter angående inkomst och skulder osv?
trotts att min inkomst ökat med 40.000 kr så har mitt kreditbetyg blivit lägre... jaja.. bara gilla läget!!
(vet att det är fler saker som spelar in, men en ökad inkomst borde ju få den att gå upp lite tycker man ju)
Usch då! För min del är det inte bra då mitt underskott av kapital dubblades 2013 mot 2012. Men å andra sidan tyder det på för min del att jag betat av och kämpat bort en stor del av sms-lånen förra året. Får se det positivt
Usch då! För min del är det inte bra då mitt underskott av kapital dubblades 2013 mot 2012. Men å andra sidan tyder det på för min del att jag betat av och kämpat bort en stor del av sms-lånen förra året. Får se det positivt
Någon som inte fått sina uppgifter uppdaterade? Deklarerade elektroniskt och inte gjort några ändringar från inrapporterade uppgifter men ännu inte fått något slutskattebesked och inrapporterade siffror.