Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2014 du kan se beloppet den 3 juni

Verkar så.
Även underskott av kapital och sånt uppdateras väl nu här i dagarna?
From vilket datum kan alla se ens nya "bättre" uppgifter angående inkomst och skulder osv? :)

Nu är UC uppdaterat med uppgifter från 2013 :)

trotts att min inkomst ökat med 40.000 kr så har mitt kreditbetyg blivit lägre... jaja.. bara gilla läget!!
(vet att det är fler saker som spelar in, men en ökad inkomst borde ju få den att gå upp lite tycker man ju)

Usch då! För min del är det inte bra då mitt underskott av kapital dubblades 2013 mot 2012. Men å andra sidan tyder det på för min del att jag betat av och kämpat bort en stor del av sms-lånen förra året. Får se det positivt :)

Usch då! För min del är det inte bra då mitt underskott av kapital dubblades 2013 mot 2012. Men å andra sidan tyder det på för min del att jag betat av och kämpat bort en stor del av sms-lånen förra året. Får se det positivt :)

Jag har också nästan dubblat mitt underskott, men försöker också se det positivt. Det är bara att fortsätta kämpa på tills allt är borta =)

Helt oförändrat för min del. Ökade inkomsten med ~50k, men underskottet ökade också med 8k från 29 till 37.

Gått från mindre bra till bra. Inkomst ökad med 60k och underskott har gått från 1k till 17k.

Någon som inte fått sina uppgifter uppdaterade? Deklarerade elektroniskt och inte gjort några ändringar från inrapporterade uppgifter men ännu inte fått något slutskattebesked och inrapporterade siffror.

Inkomst 599.000:- + 150.000:- mot förra året.
Underskott 18.000:- - 7.000:- mot förra året.
Lån: 100.000:-

Konstigt att mitt kreditbetyg ej har blivit "bättre"...
Låg på 0.4% innan uppdateringen idag, och nu ligger jag på 0.6%

Visst, minimal skillnad. men hur kan %-satsen bli sämre när jag har bättrat på allt?!

Någon som fått sina pengar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp