Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2014 du kan se beloppet den 3 juni

Samma hos mig :)

Nån här som varit med om att man loggat in på inkomstdeklarationen efter man skickat in den å sen att uppgifterna ändrats så att man fått skicka in den igen? Fattar ni vad jag menar? Svårt å skriva å förklara....Loggade in på min deklaration den 26 maj för att dubbelkolla vad jag skulle få tillbaka å då kom det upp att uppgifter ändrats sen jag skickat in så blev uppmanad att skicka in igen då....tror ni jag får pengarna till veckan ändå? Va inte mitt fel utan ett företag som inte hade lämnat ränteuppgifter i tid....

Jag kan inte se något belopp för utbetalning. Det står att sidan uppdateras på tisdag 3/6. Är det någon annan som inte heller kan se sitt belopp?

Skattekontot kan du inte se något belopp på förrän den 3/6 men deklarationen kan jag logga in på fortfarande.

Samma hos mig :)

Nån här som varit med om att man loggat in på inkomstdeklarationen efter man skickat in den å sen att uppgifterna ändrats så att man fått skicka in den igen? Fattar ni vad jag menar? Svårt å skriva å förklara....Loggade in på min deklaration den 26 maj för att dubbelkolla vad jag skulle få tillbaka å då kom det upp att uppgifter ändrats sen jag skickat in så blev uppmanad att skicka in igen då....tror ni jag får pengarna till veckan ändå? Va inte mitt fel utan ett företag som inte hade lämnat ränteuppgifter i tid....

Du kan skicka in den hur många gånger som helst innan Skatteverket behandlar den huvudsaken är att du gjort det första gången senast 5 maj.

Du kan skicka in den hur många gånger som helst innan Skatteverket behandlar den huvudsaken är att du gjort det första gången senast 5 maj.

Å så skönt med det svaret! Blev lite orolig att jag kanske inte skulle kunna få pengarna till veckan. Skickade in första gång i mitten på april så då är det ju lugnt :)

Å så skönt med det svaret! Blev lite orolig att jag kanske inte skulle kunna få pengarna till veckan. Skickade in första gång i mitten på april så då är det ju lugnt :)

Jag har också deklarerat två gånger pga ändrade uppgifter. Ringde skatteverket och de sa precis som svaret du fick att man kan e - deklarera hur många gånger man vill =)

Det gäller jämnt din sista deklaration ! Men har du skickat efter 5.5 så kan det händer att du får dina penger först i Augusti !

?

Oi då jag har också deklarerad 2 gånger kanske jag ska få mina pengar i augusti?;/

Jag deklarerad 2 gånger den may 4 och vilken tur har kollat.

Stämmer de uppgifter man nu kan få ut via "skattebesked" hos Skatteverket? I så fall har mina avdrag gått igenom (vilket de så klart borde göra, men man vet ju aldrig) :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp