Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

skaffa postbox och registrera ”särskild postadress”

Hej forumet,

Jag är i behov av att skaffa postbox och registrera ”särskild postadress” via Skatteverket.

Det här är helt okänd terräng för mig och vill gärna höra forumets erfarenhet. Vad bör man tänka på? Vilka är bra osv.

Lite tilläggsinfo: jag är främst intresserad av att få posten vidarebefordrad ungefär två gånger i månaden. Så jag har inget behov av fysisk tillgång till boxen.

Tacksam för svar!

Senast ändrad:
Hej forumet,

Jag är i behov av att skaffa postboxoch redgistrera ”särskild postadress” via Skatteverket.

Det här är helt okänd terräng för mig och vill gärna höra forumets erfarenhet. Vad när man tänka på? Vilka är bra osv.

Lite tilläggsinfo: jag är främst intresserad av att få posten vidarebefordrad ungefär två gånger i månaden. Så jag har inget behov av fysisk tillgång till boxen.

Tacksam för svar!
Hej forumet,

Jag är i behov av att skaffa postboxoch redgistrera ”särskild postadress” via Skatteverket.

Det här är helt okänd terräng för mig och vill gärna höra forumets erfarenhet. Vad när man tänka på? Vilka är bra osv.

Tacksam för svar!

https://app.digitalpost.io

Tack! Den var ny för mig. Egen erfarenhet därifrån?

Jag använder ovanstående postbox, tycker tyvärr att de blivit sämre, då det kan ta lite för långtid för dom att scana in ny brev, brevet kan tex varit utskrivet från företaget den 15e men men jag får meddelande ca en vecka, 10 dagar efter att jag har har fått post.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp