Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ska skulder som gått till Inkasso synas på Uc?

Min Vivus skuld som gick till Gothia syns fortfarande på min Uc?
Andra skulder som gått till INkasso har jag för mig har försvunnit fr uc eller minns jag fel?

Fick avbetalningsplan av Gothia i februari. Loggade in på Kreddy igår och där stod det 4Finance och belopp?

Ingen som vet hur det funkar? Har tänkt söka lån efter sommaren och hade inte räknat med att Vivus skulle dyka upp på uc vilket den gjorde i vintras. Och sen när den gick till Gothia hoppades jag att den skulle försvinna fr uc precis som Nordea och Halens gjorde när de gick till inkasso.

Min Vivus skuld som gick till Gothia syns fortfarande på min Uc?
Andra skulder som gått till INkasso har jag för mig har försvunnit fr uc eller minns jag fel?

Fick avbetalningsplan av Gothia i februari. Loggade in på Kreddy igår och där stod det 4Finance och belopp?
För min del har det varit väldigt olika, har heller inte kunnat koppla det till om inkassobolaget agerar ombud eller har köpt skulden.

För min del har det varit väldigt olika, har heller inte kunnat koppla det till om inkassobolaget agerar ombud eller har köpt skulden.
Ok, då har jag antagligen bara haft "tur" med de skulder jag haft synliga på uc som har försvunnit när de gått till inkasso och trodde att det alltid blev så :(
Fan att Vivus började rapportera till uc just i år, detta ställer verkligen till det rejält för mig! Har hela tiden känt och tänkt att efter alla år av kämpande så kommer ngt sånt att inträffa precis när jag nästan är vid mållinjen...

Ok, då har jag antagligen bara haft "tur" med de skulder jag haft synliga på uc som har försvunnit när de gått till inkasso och trodde att det alltid blev så :(
Fan att Vivus började rapportera till uc just i år, detta ställer verkligen till det rejält för mig! Har hela tiden känt och tänkt att efter alla år av kämpande så kommer ngt sånt att inträffa precis när jag nästan är vid mållinjen...
Förstår precis, så har det varit större delen för mej som skuldsatt :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp